رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند 6 نفره جاسوسی گروهک تجزیه طلب «گامو» که اسناد طبقه‌بندی شده نظامی و اقتصادی را جمع‌آوری و در اختیار دشمنان نظام قرار می‌دادند؛ خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 21 June 2016

به گزارش تابناک تبریز از  دادگستری آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی مظفری با اشاره به دیگر پرونده‌های مهم مورد بررسی در دستگاه قضایی استان، اظهار داشت: قاچاق سازمان‌یافته دارو، اخلال در نظام اقتصادی با دریافت حدود 170 میلیارد تومان تسهیلات ارزی توسط جعل اسناد وثیقه در اختیار بانک‌ها از پرونده‌های قابل بررسی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی همچنین از دستگیری باند 6 نفره جاسوسی گروهک تجزیه طلب «گامو» که اسناد طبقه بندی شده نظامی و اقتصادی را جمع آوری و در اختیار دشمنان نظام قرار می‌دادند، خبر داد.

مظفری در ادامه به کلاهبرداری 20 میلیاردی خانم مدیر کاریابی که با 100 شاکی و همچنین برخی مدیران بانک‌ها که از دیگر پرونده‌های قابل مطرح در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی است اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته 16 پرونده مهم مبارزه با مفاسد اقتصادی در دادگستری آذربایجان‌شرقی رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: پرونده‌های شورای شهر تبریز، مرند، اهر، محیط زیست، بنیاد مسکن، باند 7 نفره کلاهبرداری 6 میلیاردی، باند سردفتران با جعل سند و انتقال مالی 20 میلیاردی و کلاهبرداری 3 میلیاردی نمایندگی ایران خودرو با 150 شاکی از مهمترین پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار