معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از اظهارات توهین آمیز بختیار رحمانی به هواداران تراکتورسازی در پیامی هواداران تیمش را به آرامش فراخواند.
کد خبر: ۲۵۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 23 June 2016
پس از اظهارات بختیار رحمانی به هواداران تراکتورسازی که واکنش شدید پرشورها را به دنبال داشت، کاظم شهریاری معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی تبریز در پیامی هواداران تیمش را به آرامش فراخوانده و از آنها درخواست کرد تا برای موفقیت تراکتورسازی در فصل جدید چشم خود را بر همه نامبارکات ببندند.


معاون فرهنگی تراکتورسازان در پیام خود آورده است:


«شهر تبریز است و جان قربان جانان می‌کند/ سرمه چشم از غبار کفش میهمان می‌کند


لیگ 94-95 با همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها پایان یافت و تراکتورسازی در عمل به رسالت حقیقی خود خوشبختانه تیمی در خور نام آذربایجان سربلند تدارک دید تا با هدایت بزرگان قدم در راه والایی نهاده و برای کسب مقام قهرمانی قدم در گود بگذارد.


اکنون که تیم در کمال آرامش و با حمایت بی‌بدیل هواداران در حال تدارک برای شروع قدرتمند در لیگ شانزدهم هست متاسفانه بعضی اتفاقات ناخواسته موجب بهم ریختن آرامش موجود هواداران بی‌بدیل تیم می‌شود.


برخود لازم دیدم از همه هواداران فهیم تیم خواهش کنم حال که تیمی قدرتمند بسته و آماده حضور در رقابت ها گردیده است چشم بر همه نا مبارکات بسته و تنش ناشی از مصاحبه بازیکن سابق تیم آقای بختیار رحمانی نادیده بگیرند تا در فضایی آرام برای تحقق تراکتور رویایی قدم برداریم.


از همه هواداران عزیز می‌خواهم بحث مصاحبه آن‌هایی که امروز در تیم حضور ندارند را همین جا خاتمه داده و با یکدلی برای موفقیت تراکتور بزرگ تلاش نماییم.


کاظم شهریاری – سوم تیرماه نود و پنج»


قلعه نویی، 64 را به بنگر نداد

سرمربی تیم تراکتورسازی اجازه نداد مدافع جدید این تیم شماره 64 بر تن کند.
 با اینکه در برخی رسانه ها عنوان شده بود محسن بنگر در فصل جدید با پیراهن شماره 64 تراکتورسازی به میدان می رود تا برای استقلالی ها کری بخواند اما امیرقلعه نویی چنین پیراهنی را به بنگر نداد.


بر این اساس بنگر پیراهن شماره 8 تراکتورسازی را انتخاب کرده و سال بعد این شما را می پوشید.


 عشوری:حرف زدن از پیر بودن تراکتور، منطقی نیست


هافبک تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش با حمایت هواداران می تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.
  

سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شروع تمرینات تراکتورسازی، اقدام جالبش در معرفی بنگر، بازیکنان جدید و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


تمرینات خوبی را انجام می دهیم
شرایط تیم خوب است.تمرینات را به خوبی دنبال می کنیم. خوشبختانه اکثر بازیکنان هم به تمرینات اضافه شدند و با حضور ادینیو و کرار و یکی دو بازیکن دیگر تیم کامل می شود. همه چیز آماده است تا در فصل جدید نتایج خوبی کسب کنیم.


ثابت کردم اختلافی با بنگر ندارم
من قبل از اینکه محسن بنگر با تراکتورسازی قرارداد ببندد  در اینستاگرامم به او تبریک و خوشامد گفتم و اعلام کردم که مشکلی بین ما وجود ندارد. وقتی بنگر به تمرین آمد، وظیفه داشتم دست او را بگیرم و پیش هواداران ببرم تا نشان دهم هیچ اختلافی نیست وهردوی ما برای موفقیت تراکتورسازی می جنگیم. خوشبختانه جو خوبی در تیم حاکم است و انشاءالله برای موفقیت گام برمی داریم.


بازیکنان جدید جزو بهترین ها هستند
بازیکنان خوبی به تیم تراکتورسازی اضافه شدند. این بازیکنان همگی جزو بهترین های تیم خود بودند و حالا با حضورشان در تراکتورسازی می توانند منشاء خیر باشند. تراکتورسازی حالا بازیکنان بزرگی دارد و می توانیم در کنار یکدیگر روزهای خوبی را سپری کنیم.


حرف از پیر بودن تراکتور منطقی نیست
اینکه می گویند تراکتورسازی پیر است را من قبول ندارم. سن بازیکن در زمین بازی نمی کند و من این صحبت هایی را مطرح می شودرا درک نمی کنم. بهتر است منطقی حرف بزنیم و اگر هدفمان حمایت از تراکتورسازی است، حرفی نزنیم که باعث تخریب شود.


با حمایت پرشورها قهرمان می شویم
امسال دست به دست یکدیگر داده ایم تا بتوانیم جام قهرمانی را به ارمغان بیاوریم. پرشورها از ما انتظار دارند و باید جواب اعتمادشان را بدهیم. مطمئن باشند از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم وانشاءالله با حمایت آنها بتوانیم به چیزی که می خواهیم، برسیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :