بسته خبری تابناک؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:تصویری از قصر «خلیفه» داعش در سوریه؛/تصویری از قصر «خلیفه» داعش در سوریه؛یک نماینده سابق خواستار اعلام حقوق مدیران بانک مرکزی شد؛ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 23 June 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دولت نگران نباشد علیه همه دولت‌ها شایعه می‌ساختند

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد : فضاسازی علیه دولت مختص به دوره یازدهم نیست و در همه ادوار بوده است؛ شایعاتی به صورت طرفینی همیشه وجود داشته است. دولت نگران فضاسازی‌ها نباشد. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

تهدید عطریانفر از سوی وکیل بقایی

سیدعلی‌اصغر حسینی، وکیل‌مدافع حمید بقایی، طی نامه‌ای به عطریانفر اعلام کرده است : جناب‌عالی در مصاحبه با روزنامه آرمان به مورخ ١٦ شهریور سال ٩٤ ادعا کرده‌اید که «اتهامات وارده بر بقایی، تصویر نگران‌کننده‌ای برای نزدیکان او فراهم کرده است. به نظر می‌رسد ظاهرا بقایی پیش از آنکه تصمیم‌گیرنده اصلی باشد، کارگزار بوده است. اگر دادگاه او علنی برپا شود، احمدی‌نژاد جرئت حضور در عرصه را دیگر نخواهد داشت».از آنجایی که طرح هر ادعایی نیازمند ارائه مستندات متقن و اثبات آن نزد افکار عمومی است و جناب‌عالی باوجود گذشت حدود ١٠ ماه از انتشار مطالب کذب مزبور تاکنون مستنداتی در راستای اثبات سخنان خود ارائه نکرده‌اید لازم است بدون فوت وقت به خطا و اشتباه خود اعتراف و از موکل این‌جانب رسما عذرخواهی کنید. اما اگر همچنان بر این سخنان کذب مُصر هستید، ضروری است بدون توسل به هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای، ظرف سه‌روز از دریافت این نامه، مستندات قانونی خود را منتشر کنید. طبعا بعد از گذشت زمان مذکور، مطابق ماده ٦٩٨ قانون مجازات اسلامی از شما به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در مراجع قضائی طرح شکایت خواهد شد. روزنامه شرق این خبر را منتشر کرد.

بازگشت احمدی‌نژاد به سیاست شوخی است

حجت‌الاسلام محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ورود مجدد احمدی‌نژاد به عرصه سیاست شوخی است. زيرا تخلفاتي كه در دوران وي صورت گرفته مشخص است. بسياري از افرادي كه سينه چاك احمدي‌نژاد بودند ديگر تمايلي به وي ندارند. تخلفات دوران احمدي‌نژاد ازنظر مالي، فرهنگي و اعتقادي فراوان است. تخلفات وي و اطرافيانش براي روحانيون سنتي قابل قبول نيست.احمدي‌نژاد در ميان روحانيون و بزرگان قم جايگاهي ندارد اما شعارهاي پوپوليستي وي قدرتمند است و ممكن است گروهي از مردم به سمت وي حركت كنند. جريان احمدي‌نژاد به صحنه سياسي باز نخواهد گشت. خسارت‌هاي دولت احمدي‌نژاد به كشور فراوان بوده و به زودي نيز نمي‌توان آن خسارات را جبران نمود. اين موارد براي تمامي سياسيون مشخص است. پرونده فساد معاون اول وي را نبايد ناديده گرفت، با وجود اين تخلفات بازگشت وي به نوعی تداعی توهين به جامعه است.روزنامه آرمان این خبر را منتشر کرد.

آل سعود سقوط امسال می کند؟

حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» گفت: من حداقل 30 سفر به مکه رفته ام. سال گذشته بنیاد جانبازان مرا دعوت کرد و گفت که بیا برو به مکه. گفتم من نمی روم و جواب منفی دادم. گفتند باشد نمی خواهد به زیارت بروی برو فقط برای اداره کاروان و رئیس کاروان باش. گفتم نه امسال نمی آیم. دلیل دارم برای نیامدنم. امسال حج ویژه کشته می دهد و من مطمئن هستم که کشته می دهد. گفت چرا؟ گفتم اینها امسال نمی توانند حج را اداره کنند. گفت چرا؟ گفتم چون هرچه نیرو داشته است را به یمن فرستاده است. یک مشت صفر کلیومتر و تازه کار را گذاشته است برای اداره حج و این خیلی سخت است. من حادثه منا را از چند ماه قبل پیش بینی کرده بودم.حج امسال را خواهید دید که چه می شود. پیش بینی من این است که امسال حج بدون آل شرور« آل سعود» و با حضور امام زمان «عج» برگزار خواهد شد و آل سعود سقوط خواهد کرد.خبر آنلاین این خبر رمنتشر کرد.

یک نماینده سابق خواستار اعلام حقوق مدیران بانک مرکزی شد

احمد توکلی در مطلبی با عنوان «مقدار و ضوابط پرداخت به مدیران بانک مرکزی را اعلام کنید» که در کانال تلگرام خود منتشر کرده، آورده است: «آقای دکتر سیف در مصاحبه دیروز خود در حاشیه جلسه مدیران بانک مرکزی با وزیر کشور درباره افشای پرداختی به مدیران بانک‌ها خبر داد که در بهمن ۱۳۹۴، شورای پول و اعتبار مصوبه‌ای داشته است که بر اساس آن حداقل اطلاعاتی که بانک‌ها موظف به علنی کردن آن‌ها هستند، شمرده شده است «یکی از بندهای مهم آن به میزان پرداختی مدیران و اعضای هیات مدیره بانک‌ها اختصاص دارد.» این مصوبه شورای پول و اعتبار به بانک‌ها ابلاغ شده است. قابل ذکر است که بانک‌ها از جمله بانک مرکزی، قانونا ملزم به اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار هستند.بنده به عنوان یک شهروند و نیز به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد «دیده‌بان شفافیت و عدالت» از رئیس کل، جناب دکتر سیف می‌خواهم مقدار حقوق مدیران بانک مرکزی از رئیس کل تا پائین‌ترین رده مدیران و ضوابط تعیین آن‌ها را شفاف اعلام کنند.

کره‌شمالی برای حمله به آمریکا آماده است

رهبر کره‌شمالی پس از نظارت بر آزمایش پرتاب یک موشک استراتژیک بالستیک گفت، کشورش به توانایی حمله به منافع آمریکا در اقیانوس آرام دست یافته است.این در حالی است که مقامات نظامی واشنگتن و سئول می‌گویند، آزمایش اخیر، پرتاب دو موشک میان‌برد بوده که پرتاب یکی از آن‌ها هم با شکست رو به رو شده است. این مقامات هم‌چنین می‌گویند، در پرتاب دوم موشک مذکور پش از سقوط در دریا به 40 کیلومتری ژاپن رسیده است. در همین حال کیم‌جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از پرتاب "موفقیت‌آمیز" این موشک گفت: ما به توانایی لازم برای حمله به آمریکایی‌ها در اقیانوس آرام رسیده‌ایم. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

احتمال تغییر یک یا دو استاندار وجود دارد

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال تغییر برخی از استانداران اظهار داشت: وزارت کشور در حال ارزیابی استانداران بوده اما این ارزیابی‌ها هنوز نهایی نشده است. زمانی که ارزیابی‌های مربوط به استانداران نهایی شود ممکن است، یک یا حداکثر دو استاندار تغییر کند.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.

دستگیری گروهک تجزیه‌طلب در تبریز

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از دستگیری باند جاسوسی گروهک تجزیه طلب در تبریز خبر داد. حجت الاسلام حکمتعلی مظفری گفت: اعضای این باند 6 نفره جاسوسی موسوم به «گامو» بوده اند.رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ادامه افزود: اعضای این باند اسناد طبقه بندی شده نظامی و اقتصادی را جمع آوری می کردند و در اختیار دشمنان نظام قرار می‌دادند.واحد مرکزی خبر این خبر را منتشر کرده است.

ترور یک مداح نافرجام ماند

فرحان علی وارث از مداحان صاحب نام اهل تشیع پاکستان شب گذشته در شهر کراچی مرکز ایالت سند در جنوب این کشور از یک حمله تروریستی جان سالم بدر برد. شب گذشته ساعتی پس از آنکه گروهی از افراد مسلح ناشناس در کراچی با حمله به خودوری حامل 'امجد صابری' قوّالی خوان و مدیحه سرای معروف اهل سنت پاکستان، وی را به قتل رساندند، حمله تروریستی دیگری برای کشتن فرحان علی وارث مداح اهل بیت (ع) در همان شهر نافرجام ماند. ایرنا این خبر را منتشر کرده است.

اوباما در مسیر آبرامویچ

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا می خواهد از چند ماه دیگر در ورزش حضوری فعال داشته باشد. شب گذشته جاش ارنست یکی از سخنگوهای کاخ سفید از علاقه باراک اوباما برای سرمایه گذاری در خرید یک تیم بسکتبال سخن گفت.باراک اوباما ، استاد حقوقی که به عنوان نخستین سیاه پوست تاریخ آمریکا تا ریاست جمهوری ایالات متحده پیش رفت برای روزگار بازنشستگی اش می خواهد در کنار تدریس، در بسکتبال حرفه ای تیمداری کند

پرده‌برداری عارف از مهندسی کمیسیون‌ها

محمدرضا عارف در دیار با اعضای شورای مرکزی و شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در بخشی از سخنانش به فرایند ‌انجام‌شده در بحث انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس و انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: «اگر برخی کم‌لطفی‌ها از جانب کسانی که در ائتلاف امید بودند، صورت نمی‌گرفت، بهتر به هدف خود می‌رسیدیم و به‌همین‌دلیل گلایه‌های جدی در‌این‌باره وجود دارد که در زمان مناسب مطرح خواهد شد». او تصریح کرد: «در ائتلافی که در فرایند انتخابات مجلس دهم صورت گرفت، حضور برخی افراد در فهرست امید هزینه‌هایی برای ما در پی داشت؛ ولی به‌خاطر احترام به ائتلاف و ارائه فهرست واحد این هزینه‌ها را متقبل شدیم». عارف تصریح کرد: «در رسانه‌ها تحلیل‌های مختلفی درباره انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی، به‌ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح شده است و بر ضرورت ریاست من در کمیسیون آموزش و تحقیقات تأکید می‌کردند. شاید حضورم به عنوان رئیس کمیسیون در چارچوب یک مطالبه مطرح شد؛ اما شخصا به این موضوع هم فکر کردم که شاید افراد شایسته دیگری هم بتوانند نقش‌آفرینی کنند». رئیس فراکسیون امید به روند حضور نمایندگان در کمیسیون آموزش و تحقیقات اشاره کرد و گفت: «در روند انتخابات کمیسیون آموزش و تحقیقات، مهندسی صورت گرفت. اگر افرادی که در ابتدا از سوی فراکسیون امید در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشتند، به دلیل مهندسی صورت‌گرفته از این کمیسیون خارج نمی‌شدند، مطمئنا وزن فراکسیون امید در هیأت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات بیش از موقعیت فعلی بود و کاندیدای ما رأی کافی برای کمیسیون به‌دست می‌آورد».شرق این گزارش را منتشر کرده است

دلیل عدم حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه

آرمان در گزارشی به مشروح دیدار گروهی از علما، فضلا، روحانیون و طلبه‌های حوزه‌های علمیه شهرهای مختلف استان‌های تهران و البرز با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت.در این گزارش آمده است؛ آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني در پاسخ به تقاضاي يكي از روحانيون كه از ميان جمع برخاست و گفت: مردم خواستار برگشت شما به نماز جمعه هستند، اظهار داشت: مردم لطف دارند و همين لطف آنان سرمايه من در دنيا و آخرت است، اما هر جا كه بدانم تندروها به بهانه حضور من مردم را به زحمت مي‌اندازند و اختلافات بيشتر مي‌شود، نمي‌روم.

اصولگرايان در انتخابات، كانديدا دارند

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه در گفت و گویی در مورد احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی گفت: اگر منظورتان صحبتی است که اقای مصباحی مقدم زدند باید خودشان پاسخ بدهند. سال آینده برای انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه بصورت مستقل کاندیدا معرفی می کند، گفت: ما در دوره های دیگر انتخابات نامزد داریم، اگر اصولگرایان درموقع انتخابات ائتلاف داشته باشند ما هم آن ائتلاف را بپذیریم طبیعتا نامزدی که در نظر گرفتیم به آن ائتلاف معرفی می کنیم، اما اگر ائتلافی بین اصولگرایان صورت نگیرد طبیعتا موتلفه باز مایل است که نامزد داشته باشد چون هنوز تکلیف وجود و یا عدم وجود ائتلاف روشن نیست. بنابراین نمی توانیم بگوییم که موتلفه به تنهایی کسی را معرفی می کند یا در جمع اصولگرایان به نتیجه میرسیم.وی ادامه داد: این اقدام به این معنا نیست که ما از سایر اصولگرایان جدا شدیم. در انتخابات مجلس دهم با اصولگرایان تصمیم گرفتیم و وارد ائتلاف شدیم ولی از قبل هم نامزدهایی در سراسر کشور داشتیم و به جمع اصولگرایان معرفی کردیم.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.

۱.۶ میلیون نفر پشت درهای بازارکار

یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیکار و جوینده شغل به دلیل ماه‌ها تلاش برای یافتن کار و بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها از جستجوی شغل دلسرد و مایوس شدند.بیش از ۲ سال از زمان طرح افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران می‌گذرد و نمایندگان کارگران می‌گویند احتمالا با روند فعلی، این افزایش برای دومین بار هم منتفی شده و با مخالفت دولت مواجه است.وزیر کار اخیرا اعلام کرده بود در زمانی مناسب نامه افزایش حق مسکن کارگران را به دولت ارائه می کند، اما این مسئله با واکنش کارگران مواجه شد و از وی پرسیدند زمان مناسب شما دقیقا چه موقعی خواهد بود؟ بالاخره آنگونه که شرایط فعلی نشان می دهد، دولت بار دیگر نیز با افزایش حق مسکن مشمولان قانون کار مخالفت کرده است.کارگران می‌گویند دولت باید به این بی‌عدالتی بزرگ پاسخ دهد که چگونه در سایه نبود نظارت یک مدیر با پست عالی می‌تواند برای هر ساعت کار، مجوز دریافت حقوق یک ماه یک فرد شاغل را داشته باشد؟این خبر را مهر منتشر کرده است.

عامل پرداخت‌های غیر متعارف؟!

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت دهم، با بیان اینکه ریشه پرداخت حقوق نجومی مصوبه سازمان مدیریت دولت یازدهم است، گفت: انداختن مشکلات به گردن دولت گذشته چاره کار نیست.لطف الله فروزنده در گفتگویی با اشاره به ماجرای حقوق های نجومی و تاکید رهبر انقلاب به هیات دولت مبنی بر لزوم پیگیری و اقدام قاطع ،گفت: تاکنون دولت هیچ اقدام قاطعی درباره این پرونده انجام نداده است.وی تاکید کرد: اقدام کردن سخت نیست، دولت می تواند فیش ها را جمع کند و ببیند منشاء آن چه بوده است و بر چه اساس و مبنایی چنین حقوق هایی به یک مدیر پرداخت شده است.عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با تاکید براینکه هم کسی که چنین حقوقی پرداخت کرده و هم کسی که دریافت کرده مسئول هستند، ادامه داد: حال سوال این است که توسط چه کسانی مجوز پرداخت حقوق های نامتعارف داده شده است.معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت دهم تصریح کرد: برخورد و ریشه یابی این موضوع آسان است و دولت می تواند یک گزارشی تهیه کند تا منشاء دریافتی ها معلوم شود.وی در واکنش به اینکه دولتمردان فعلی روند پرداخت حقوق های نجومی را مربوط به دولت گذشته می دانند، گفت: اگر مدعی هستند که در دولت قبلی هم چنین موضوعی مرسوم بوده این اسناد را منتشر کنند.مهر این گفت و گو را منتشر کرده است.

تکذیب شایعات درباره حقوق هاشمی

روابط عمومی استانداری تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره میزان حقوق دریافتی سید حسین هاشمی استاندار تهران توضیحاتی ارائه داد.در این اطلاعیه آمده است: همان طور که می‌دانید، اخیراً در برخی شبکه های اجتماعی مطالبی در خصوص میزان حقوق استاندار محترم تهران منتشر شد که کاملاً ناصواب؛ نادرست و مبالغه آمیز بوده است.این اطلاعیه آورده است: جناب آقای مهندس سید حسین هاشمی پیش از تصدی مسئولیت استانداری تهران ماهیانه مبلغ هفده میلیون تومان اعم از حقوق و مزایا و ... دریافت می نموده اند. این مبلغ پس از انتصاب ایشان به سمت استاندار تهران بدون هرگونه ازدیاد و ارتقاءکمافی السابق تداوم یافته است.این اطلاعیه می افزاید: این میزان، تنها مبلغی است که ایشان دریافت می نمایند و هیچگونه حقوق ؛ مزایا ؛ حق مأموریت و ... در طول 3 سال گذشته از وزارت کشور به ایشان اختصاص نیافته است.در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: دولت محترم موضوع حقوق مدیران را در دستور کار قرار داده و با ابلاغ ریاست محترم جمهور این مسأله دنبال می شود و قاطعانه با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

ادعای اردن: ایرانی ها چند سایت ما را هک کردند

مقامات رسمی اردن می گویند هکرهایی از ایران، چند سایت اینترنتی رسمی این کشور را هک کرده اند.مقامات اردنی می گویند: یک هکر ایرانی سایت رسمی اداره مالیات اردن را هک کرده است. هکر بعد از این اقدام، تصویر صفحه اول سایت اداره مالیات اردن را تغییر داده و توهین هایی را علیه عرب ها منتشر کرده است."بشار صابر" مدیر اداره مالیات بر درآمد اردن به سایت خبری اردنی عمون گفت: هکر نتوانست به گزارش های این سازمان دست یابد اما توانست تصویر صفحه اول سایت را تغییر دهد.صابر ادامه داد: بخش فناوری اطلاعات اداره مالیات اردن سرورهای سایت اینترنتی این سازمان را خاموش کردند تا مانع از دزدیده شدن گزارش های سازمان شوند. همچنین به دستگاه های امنیتی اطلاع داده شد تا تحقیقات در این باره را آغاز کند.این مطلب در عصرایران منتشر شده است.

ضیافت افطار قالیباف برای نمایندگان تهرانی


یک عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران از برگزاری ضیافت افطاری شهردار تهران برای نمایندگان تهران در اواخر ماه مبارک رمضان خبر داد.محسن علیجانی زمانی اظهار کرد: اولین نشست نمایندگان تهران با شهردار تهران دراواخر ماه مبارک رمضان و به دعوت آقای قالیباف برگزار می‌شود.به گفته وی در این نشست مسائل و مشکلات شهر تهران از جمله حادثه انفجار لوله گاز شهران مطرح خواهد شد.نماینده تهران درپایان گفت که هدف از این نشست تعامل با شهردار و اعضای شورای شهر تهران در مورد مسائل شهری است تا از قبل این تعامل بهتر بتوان مسائل حوزه شهری را سامان داد.

مدیرعامل 240 میلیون تومانی برکنار شد

موضوع دریافت حقوق‌های نجومی به حدی رسیده که حتی مقام معظم رهبری نیز به آن ورود کردند و در دیدار با هیات دولت بر پیگیری آن تاکید داشته‌اند.رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص و در دیدار با هیات وزیران به موضوع اخیر حقوق‌های کلان اشاره و تأکید کردند: «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌هاست اما همه بدانند که این موضوع از استثناهاست و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.»ایشان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای پیگیری موضوع، خاطرنشان کردند: «این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتماً به صورت جدی پیگیری و نتیجه‌ آن به اطلاع مردم رسانده شود.»در همین راستا یک مقام مطلع و مسئول در وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی گفت که علی صدقی - مدیر عامل بانک رفاه - توسط وزیر عزل شده است.علی ربیعی در اولین قدم، با پیگیری این موضوع در وزارت کار، باعث شد مدیر عامل بانک رفاه استعفا دهد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان نیز به این بانک مسترد شود.

بازیکن استقلال تهدید به مرگ شد!


کنعانی زادگان ادعا کرده که عده ای او را کتک زده اند.محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن تازه وارد استقلالی ها در گفت و گویی که با روزنامه گل انجام داده است یک ادعای عجیب کرده! او گفته که تهدید به مرگ شده بود اما استقلالی ها نجاتش داده اند!کنعانی زادگاه گفته:«ریختند سرم و کتکم زدند اما استقلالی ها نجاتم دادند.»حالا معلوم نیست که چه کسانی بازیکن استقلال را کتک زده اند و طبق ادعایی که کرده او را تهدید به مرگ کرده اند؟

قصر «خلیفه» داعش در سوریه


روزنامه دیلی میل انگلیس، تصویری از خانه منسوب به ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر کرد.تصویر منتشرشده در سایت این روزنامه، خانه بزرگی را نشان می دهد که یک استخر و چند شتر و اسب در آن قابل مشاهده است.گفتننی است، به تازگی خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی در حملات هوایی اعلام شد، اما منابع رسمی این خبر را تایید نکردند.


دلگرمی دادن بروجردی به دولت/پرده‌برداری عارف از مهندسی کمیسیون‌ها/مدیرعامل 240 میلیون تومانی برکنار شد/استانی که نصف جمعیتش به قوه قضاییه مراجعه کرده اند


سالانه نیمی از مردم کرمان به دستگاه قضایی مراجعه می کنند!

نماینده شهرستان های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه گنج و رودبار جنوب در مجلس گفت: سالانه بیش از 50 درصد جمعیت استان کرمان با دستگاه قضایی ارتباط دارند.احمد حمزه، امروز سوم تیرماه در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: با توجه به آمار ارائه شده، سالانه بیش از 50 درصد جمعیت استان کرمان با دستگاه قضایی ارتباط داشته و برای رسیدگی به خواسته خود مراجع می کنند که این وضعیت تکان دهنده است.وی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی این مسئله افزود: باید تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش مراجعات به دستگاه قضایی در استان اندیشیده شود.حمزه با بیان اینکه چرا زندان های ما نقش تادیبی لازم را ندارد؟ افزود: متاسفانه می بینیم که برخی افراد بارها به زندان می افتند و بعد از آزادی دوباره مرتکب خلاف و جرم شده و مجددا به زندان باز می گردند.وی با اشاره به افزایش زندانیان موادمخدر استان کرمان بیان کرد: باید استراتژی مبارزه با مواد مخدر عوض شود و مسوولان این حوزه راه حل را به متولیان امر در راس کشور ارائه کنند و باید ببینیم که جوامع دیگر چگونه این مشکل را حل کرده اند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :