عضو مجمع نمایندگان استان فارس با وجود تخصصی بودن بیمارستان محل بستری سربازان شاهد نارضایتی خانواده های این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۲۵۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 24 June 2016
رضایی، عضو مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: هم اکنون به همراه سایر نمایندگان استان فارس بسیج شده ایم و در بیمارستان محل بستری سربازانی هستیم که در مسیر بازگشت از پادگان دچار سانحه شده و بیست نفر آنها کشته شده اند.

به گزارش تابناک تبریز روزپلاس نوشت، این نماینده مجلس در خصوص اوضاع بیمارانی که از این حادثه جان سالم به سر بردند به روزپلاس گفت : اوضاع مساعد نیست، خیلی از بیماران و خانواده های آنان از کیفیت رسیدگی بیمارستان راضی نیستند که همین موضوع باعث حضور نمایندگان استان فارس برای پیگیری روند رسیدگی به این عزیزان شده است.

وی افزود: بعد از بازدید و برگزاری جلسات فوری تصمیم می گیریم وزیر بهداشت و وزیر راه و ترابری را به مجلس فرا بخوانیم و باید دید چه خواهد شد.

این نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: با وجود تخصصی بودن بیمارستان محل بستری سربازان شاهد نارضایتی خانواده های این عزیزان هستیم.
 
وی با اشاره به وخامت حال تعدادی از سربازان می گوید: چند تن از نمایندگان فارس که متخصص هستند مشغول ویزیت سربازان بوده و بعد از جلسه جمع بندی لازم در این باره صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :