رئیس دولت فعلی در پروسه انتخابات باچند شعار مهم به کارزاررقبای خود رفته بود که از مهم ترین آنها می توان شفافیت را نام برد.
کد خبر: ۲۵۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 24 June 2016
 رئیس دولت فعلی در پروسه انتخابات باچند شعار مهم به کارزاررقبای خود رفته بود که از مهم ترین آنها می توان شفافیت را نام برد.

 هرچند بعدها در مسائل مهمی چون عقد قراردادهای اقتصادی مهمی با شرکت های بین المللی به خصوص در زمینه های خودروسازی و بالاتر از آن نفت و گاز این شعار مورد بی مهری قرار گرفت.


اما به هر ترتیب هنوز رای دهندگان به روحانی منتظر عملیاتی شدن این شعار هستند.

 در ماجرای درز فیش های نجومی و مدیران ارشد دولتی که چند وقتیست اذهان عمومی را به خود جلب نموده است، این مطالبه با شدت بیشتری انجام می گیرد.

1- این فیش ها در شرایطی در فضای مجازی دست به دست می گردد که برخی از کارخانه ها مدتهاست که از اعطای حقوق کارگران مظلوم و بی پناه خود عاجزند و در این  سه سال خیری از دولت ندیده اند.

2. وزیر اطلاعات از رسانه ها بابت افشاگری تقدیر می‌نماید. بنابر این بایستی قاعده ای منطقی ایجاد نمود که بر اساس آن در پس پرده پناهی بودن امورات دولت ،اگر خدای نکرده خطاهای مهم دیگری نیز در حال وقوع باشد، وظیفه افشای آن بارسانه ها می باشد.

3-اینکه این افشاگری ها پیش از آنکه به ضرر دولت باشد به ضرر نظام است نکته مهمی است.

 رهبری معظم انقلاب در دیدار رمضانی با اعضای هیات دولت خاطرنشان کردند که نباید اعتماد به نظام خدشه دار گردد. بنابراین این برعهده دولت است که برای حل مسئله و رفع دغدغه های قشر کم درآمد اقدامات سریع و درخورشانی با این موضوع انجام دهد.

 با این حال در استان نیز نماینده عالی دولت و مدیران ارشد استانی میتوانند با ارائه فیش حقوقی خودشان، اندکی از دلواپسی مردم استان نسبت به بدنه دولت و متعاقب آن به  نظام جمهوری اسلامی را رفع و رجوع نمایند.

حسن ورزی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
باسلام
خوب است فیش حقوق ها واضافه کاری ها وپاداش ها ی که بدون سند با رابطه بازی داده می شود که بصورت نقدی یا سکه ای داده مشود کنترل شود ما هم کارمندیم که می بینیم در سازمانی که خدمت می کنیم چه خبر است
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
من از مسوولین عاجزانه درخواست میکنم یه نگاه هم به فیش ها و البته دریافتی های تعدادی از معاونین و مدیران دانشگاه صنعتی سهند بیندازن خیلی چیزها رو متوجه میشن تو این دانشگاه از این فیش ها و دریافتی های غیر مجاز خیلی زیاد ولی حیف که گوش شنوایی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :