امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز با بیان اینکه موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است و حتما باید با آن برخورد و به مردم گزارش داده شود گفت: این موضوع نباید مشمول گذر زمان شود.
کد خبر: ۲۵۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 24 June 2016

به گزارش تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز،  با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی و فرمایشات مقام معظم رهبری در این مورد گفت: موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است و حتما باید برخورد شود و به مردم گزارش داده شود و نباید این موضوع مشمول زمان شود.

وی در این مورد اضافه کرد  که درست است که تعداد پرداخت‌های حقوق‌های نجومی کم است اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید در این زمینه به مردم پاسخ داده شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع بحرین افزود: می خواهند شیخ عیسی قاسم را نیز به سرنوشت شیخ نمر دچار کنند، آل سعود و آمریکا که در عراق و سوریه از شیعیان در مقابل داعش شکست خورده اند، اکنون در بحرین به مردم فشار می آورند و قصد آزار شیعیان این کشور را دارند. ما نمازگزاران تبریز ضمن محکوم کردن این حرکت رژیم آل خلیفه اعلام می کنیم، نه تنها شیعیان ایران، بلکه تمام آزادی خواهان جهان در مقابل این حرکت بی تفاوت نخواهند بود چون رژیم آل خلیفه بازی خطرناکی را شروع کرده است که در صورت ادامه آن انتفاضه خونینی به پا خواهد شد و نابودی رژیم آل خلیفه از کوچکترین بازخورد های آن خواهد بود.


آیت الله شبستری همچنین به آزادی فلوجه توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی اشاره کرد و  افزود: آزادسازی این شهر از نظر نظامی استراتژیک و خیلی مهم است و نقطه عطفی در میدان جنگ با داعش‌های محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با آزادسازی شهر فلوجه فعالیت و ارتباط داعشی‌های در سوریه و عراق محدود می‌شود و اگر وضع میدان جنگ به همین شکل ادامه پیدا کند شهر موصول به زودی از لوث داعش‌ها آزاد خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: توطئه تجزیه عراق که به وسیله رژیم صهیونیستی و آمریکا پی‌ریزی شده به فضل اللهی در آینده نزدیک خنثی می‌شود.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: وقتی عربستان و آمریکا می‌بینند در تحولات میدانی در سوریه، عراق و یمن داعشی‌ها با شکست مواجه شده‌اند می‌خواهند انتقام این شکست‌ها را شیعیان بحرین بگیرند.

وی گفت: حامیان آل خلیفه رژیم صهیونیستی و آمریکا و عربستان بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین بازی فوق العاده خطرناکی را آغاز کرده‌اند و ادامه این مسئله سرآغاز انتفاضه خونینی خواهد بود و کاسه صبر امت اسلامی لبریز شده و نابودی رژیم آل خلیفه و سعودی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و با تاکید بر اهمیت و فضیلت این شب‌های سرنوشت ساز، گفت: شب قدر، شب دعا و نیایش است و برگزاری جلسات نیایش عمومی و همگانی قطعا نسبت به جامعه و تک تک افراد مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

وی یاد شهیدای هفتم تیر به ویژه آیت الله بهشتی را گرامیداشت داشت و گفت: در این روز مردم فریب خورده آگاه شدن و فرق خادمین و خائنان به ویژه منافقین کوردل را شناختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :