کد خبر: ۲۵۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 12 July 2016
بمب پرسپولیس با تراکتور توافق کرد

سروش رفیعی که با پایان یافتن خدمت سربازی اش در نیم فصل لیگ شانزدهم بازیکن آزاد محسوب می شود با مدیرعامل تراکتورسازی مذاکراتی را انجام داد تا مقدمات تنظیم قراردادش فراهم شود.

سروش رفیعی گزینه جدی پرسپولیسی ها برای حضور در این تیم است.

 پخش زنده قرعه‌کشی لیگ شانزدهم امشب از شبکه 3


پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات مابین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب ساعت 23 زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی تهیه خواهد شد و امیرحسین میثاقی و محمدرضا احمدی از گزینه‌های اجرای این برنامه هستند.

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر شانزدهم روز 22 تیرماه در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور مسئولان کشوری، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، پیشکسوتان، ورزشکاران و مدیران عامل باشگاه‌ها و هیات های فوتبال  آغاز می شود.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از روز 4 مرداد آغاز می‌شود.


 سهرابی: پرسپولیس انصراف دهد، ماشین سازی هم در جام شهدا شرکت نمی کند

  مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:باید تا امشب و بعد از قرعه کشی منتظر بمانیم و ببینیم که سازمان لیگ در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

میرمعصوم سهرابی  در رابطه با انصراف پرسپولیس از جام شهدا اظهار داشت: در صورتی که پرسپولیس از این جام انصراف دهد ما هم انصراف خود را اعلام خواهیم کرد. می خواستیم یک بازی تدارکاتی خوب با پرسپولیس داشته باشیم اما به نظر می رسد نزدیکی به زمان مسابقات و خستگی تیم ها به خاطر برپایی اردوهای تدارکاتی باعث انصراف پرسپولیس شده است.

وی افزود:در صورتی که تا امشب پرپسولیسی ها انصراف خود را به صورت رسمی اعلام کنند ما هم با این شرایط حاضر نیستیم در جام شهدا شرکت کنیم. حالا باید تا امشب و بعد از قرعه کشی منتظر بمانیم و ببینیم که سازمان لیگ در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان درباره اینکه جذب دروازه بان برای این تیم به کجا انجامید گفت: چند گزینه داخلی و خارجی داریم که باید در چند روز آینده آنها را بررسی کنیم و بعد از آن تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

تراکتورسازان ورزشگاه خود را اعلام کردند

تراکتورسازان به طور رسمی موضع خود را در رابطه با ورزشگاه خانگی خود در هفته های ابتدایی لیگ برتر عنوان کردند.  
    پس از زیر کشت رفتن ورزشگاه یادگار امام، حرف و حدیث های فراوانی در رابطه با ورزشگاه محل میزبانی تراکتوری ها در هفته های اول لیگ شانزدهم مطرح شد اما در نهایت مسئولان این تیم، امروز اولویت های اول و دوم خود را در این باره معرفی کردند.


به همین منظور باشگاه تراکتورسازی رسما اعلام کرد تا آماده شدن استادیوم یادگار فقط توانایی میزبانی تیم ها در ورزشگاه های تختی و گسترش را به ترتیب اولویت اول و دوم را دارد.


باتوجه به حمایت هواداران پرشمار این تیم بازی خانگی به جز دو ورزشگاه یاد شده مقدور نیست و این هماهنگی اداره کل تربیت بدنی استان، هیات فوتبال، و شورای تامین این استان را می طلبد تا با هماهنگی، هر سه تیم نماینده استان آذربایجان شرقی در هفته های ابتدایی لیگ بدون هیچ مشکلی از هواداران خود پذیرایی کنند.

 بهروان:بنیان دیزل می تواند میزبانی کند

 غلامرضا بهروان درباره مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: 2 چهره فوتبالی هم در قرعه کشی شرکت می کنند. نمایندگان تمام تیمها نیز هستند و 16 تیم حاضر حریفان خود را تا هفته پایانی می شناسند.

وی افزود: روز شروع مسابقات 4 مرداد است. 4 هفته مسابقات برگزار می شود. خوشبختانه مشکل باشگاهها برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش حل شد. تیم ملی نیز بعد از 4 هفته تیم ملی به ایتالیا می رود. 2 مسابقه بعد از آن اردو برگزار می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره ورزشگاههای تبریز و حضور 3 تیم تصریح کرد: ما یک گروه کارشناسی را به ورزشگاه تبریز فرستادیم و زمین این ورزشگاه یادگار زیر کشت است. آنجا یک ورزشگاه بنیان دیزل دارند که مناسب است. می توان از این ورزشگاه برای 2 تیم دیگر نیز استفاده کرد.

بهروان درباره طبقه دوم ورزشگاه آزادی گفت: فیفا اعلام کرده ورزشگاههایی که فاقد صندلی است، برای بازیهای ملی اجازه بازی نمی دهد. مسئولان شرکت توسعه و تجهیز به شدت دنبال این کار هستند و تا شهرویور این اتفاق رخ می دهد.

وی در پایان درباره احتمال افزایش قیمت بلیت افزود: در دستور کار ما نیست و اگر تیمها بخواهند، این موضوع را بررسی می کنیم.


 تراکتورسازی نباید به یک شخص حقیقی فروخته شود

نادر قاضی‌پور در واکنش به واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی به بخش خصوصی، گفت: تجربه سال‌های گذشته در خصوص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نشان داده روند واگذاری تیم‌های فوتبال به بخش خصوصی بدون نتیجه و ناتمام مانده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند واگذاری و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها در کشور به درستی اجرا نمی‌شود، اظهار کرد: در این میان افزایش هزینه‌های باشگاه‌ها توسط افراد و دلالان موجب شده تا مسئولان باشگاه‌ها نتوانند هزینه‌ها را تأمین کنند لذا مجبور به واگذاری یا تعطیل کردن تیم‌ها می‌شوند؛ این مهم نیز از جمله دلایل واگذاری باشگاه‌های فوتبال است.

وی با بیان اینکه مسئولان به عرصه ورزش به عنوان یک بنگاه منفعت شخصی نگاه می‌کنند، تصریح کرد: تا زمانی که این روند ادامه دارد و به آینده جوانان و تیم‌های ورزشی توجه نمی‌شود، واگذاری باشگاه‌های فوتبال موفق نخواهد شد.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه باشگاه فوتبال تراکتورسازی نباید به یک شخص حقیقی فروخته شود، ادامه داد: هواداران این تیم ورزشی بهترین گزینه برای خرید سهام این باشگاه ورزشی هستند از این رو خصوصی‌سازی باید از طریق هواداران انجام شود؛ البته انتقال امتیاز تیم تراکتورسازی باید دارای شرایط خاص مانند ماندن باشگاه در تبریز، داشتن اهلیت خریداران و غیره نیز باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان باید عرصه فوتبال را سروسامان دهد، افزود: نمی‌توان نقش حاکمیتی وزارت ورزش و جوانان در حوزه تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در عرصه فوتبال را نادیده گرفت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال باید بر اساس قوانین داخلی کشور مورد بازنگری قرار بگیرد تا روند واگذاری تیم‌های ورزشی و سایر مسایل این حوزه به صورت درست اجرا شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :