مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با تابناک تبریز:
قبل از مسابقات انتخابی در نامه ای به رئیس فدراسیون کشتی، اعتراض خود را به صورت رسمی با برگزاری مسابقات انتخابی اعلام کردیم و رونوشت آن نیز را به وزارت ورزش و استانداری ارسال کردیم .
کد خبر: ۲۵۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 13 July 2016

نظر شما درباره ی حواشی بوجود آمده درباره کشتی انتخابی آقای پرویز هادی و اعتراضات صورت گرفته در این مورد چیست؟

قبل از مسابقات انتخابی در نامه ای به رئیس فدراسیون کشتی، اعتراض خود را به صورت رسمی با برگزاری مسابقات انتخابی اعلام کردیم و رونوشت آن نیز را به وزارت ورزش و استانداری ارسال کردیم .

در این نامه اعتراض خود را جهت برگزاری کشتی انتخابی فدراسیون رسما اعلام نمودیم .

متاسفانه بعد از این جریان بعضی ها با اهداف سیاسی و شخصی وارد میدان شدند تا بهره برداری های خود را کنند.

به نظرم کار درستی نبود ما قبل از همه اعتراض کردیم و روال رسمی آن را دنبال کرده ایم .

چرا این اعتراض را رسانه ای نکردید؟

برای اینکه اعتراض به صورت صحیح و اصولی پیگیری شود ماجرا را رسانه ای نکردیم .فدراسیون آیین نامه داخلی دارد و باید در بر طبق این آیین نامه اعتراض خود را انجام میدادیم. مشکل ورزش استان در وهله اول به نبود کرسی های تصمیم گیری در فدراسیون ها برمی‌گردد.

ما در فدراسیون ها کرسی تصمیم گیری و تصمیم سازی نداریم. علاوه بر این تا زمانی که ما در استان بین پیشکسوتان و هیات های ورزشی اتحاد نداشته باشیم نمی توانیم در سطح کشوربه صورت موفق ظاهرشویم .

در این مورد نیز پرویز هادی تک و تنها بود ما در سطح هادی در حال حاضر کشتی گیری نداریم.ما باید آنقدر پشتوانه سازی کنیم که بتوانیم در فدراسیون حرفی برای گفتن داشته باشیم. در این زمینه باید پیشکسوتان کمک کنند تا به این اهداف برسیم. هر جا که مدیریت واحد داریم رشد کرده و توانسته ایم به موفقیت دست بیابیم.

نظرتان درباره مدیریت آقای آجورلو در تراکتور سازی چیست؟

آقای آجرلو مدیر باتجربه و ورزشی بوده و به نظرم می تواند در تراکتور سازی موفق باشد.

شایعاتی درباره میزبانی تراکتورسازی در خارج از تبریز است شنیده میشود، نظرتان در این مورد چیست؟

تعمیر چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز یاست جمهوری برای سال ۹۵ بود اما در سال ۹۳ ماه فرصت داشتیم این کار را انجام بدهیم که فرصت را غنیمت شمرده بعد از تعطیلی لیگ و باشگاه های آسیا و سریعا وارد فاز ترمیمی چمن ورزشگاه یادگار امام شدیم.

حداقل زمانی که برای ما برای تعمیر چمن تعیین کردند حدود 90 روز بود.

سکوهای روبروی ورزشگاه باغشمال(تختی) غیر استاندارد بوده و نمیتوان از این سکوها برای میزبانی تماشاگران استفاده نمود.

گسترش چون ورزشگاه اختصاصی دارد مشکلی در این زمینه ندارد.برای حل مشکل میزبانی تراکتور و ماشین سازی دو پیشنهاد دادیم. تراکتور در چند هفته اوّل در زمین اختصاصی خود میزبانی کنند و ماشین سازی هم در دو ورزشگاه 5 هزار نفری در مناطق ۴۲ متری و مرزداران از رقبای خود میزبانی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :