کد خبر: ۲۵۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 13 July 2016
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکنون تنها یک بار لیگ برتر را با برد آغاز کرده است.

 مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان دیشب برگزار شد و طبق این قرعه کشی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نخست باید از تیم استقلال خوزستان، قهرمان دوره گذشته پذیرایی کند.

این ، نهمین حضور تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال کشورمان است. آنها در 8 دوره قبلی موفق به کسب سه عنوان نایب قهرمانی شدند. تراکتوری ها در 8 دوره قبل و در اولین دیدارشان نتایج جالبی را کسب کردند که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.

فصل 80-81 : پاس تهران صفر-صفر تراکتور

فصل 88-89: صبای قم 2- یک تراکتور

فصل 89-90: پرسپولیس تهران یک -صفر تراکتور

فصل 90-91: تراکتور 2- 3 صبای قم

فصل 91-92: تراکتور صفر- صفر سایپا

فصل 92-93: پرسپولیس تهران یک - صفر تراکتور

فصل 93-94: تراکتور 2 - یک فولاد خوزستان

فصل 94-95: تراکتور صفر- صفر نفت تهران

فصل 95-96: تراکتور ؟ - ؟ استقلال خوزستان

آمار تراکتورسازی در بازی های اولش در تاریخ لیگ برتر. 

یک برد ، 3 مساوی ، 4 باخت

تراکتورسازی در 8 بازی قبلی 5 گل زده و 8 بار دروازه اش باز شده است.

تراکتور در 4 بازی از 8 بازی اولش میزبان بوده است که حاصل آن یک برد ، یک باخت و 2 مساوی بوده است.

کاپ نوشت،تنها برد پرشورها در بازی های اولشان مقابل فولاد خوزستان رقم خورده است. حالا دوباره تبریزی ها در بازی اول به مصاف یک تیم خوزستانی دیگر می رود.

صبای قم و پرسپولیس تهران هرکدام با دو بار رودرروی با تراکتور در هفته اول از این حیث رکورددارند.

تراکتور در دو فصل اخیر هیچگاه بازی اولش را واگذار نکرده است.

  برگزاری مسابقات جام شهدا منتفی شد


به گزارش کاپ، در حالی که قرار بود از روز شنبه مسابقات جام شهدا با حضور تیم های پرسپولیس تهران ، پدیده مشهد ، تراکتور و ماشین سازی تبریز برگزار شود اما به دلیل کناره گیری تیم های پرسپولیس و ماشین سازی برگزاری مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.


تراکتورسازی هنوز ورزشگاهش را به سازمان لیگ معرفی نکرده است

باشگاه تراکتورسازی هنوز ورزشگاه خود را برای فصل آینده به سازمان لیگ معرفی نکرده است.

در حالی که طبق قرعه‌کشی لیگ برتر شانزدهم، تراکتورسازی در هفته اول میزبان استقلال خوزستان است، اما هنوز ورزشگاه خانگی خود را به سازمان لیگ معرفی نکرده است.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در این مورد گفت: مدیران محترم باشگاه تراکتورسازی تلاش می‌کنند تا زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز زودتر به بهره برداری برسد، با این حال ما نمی توانیم زمان آغاز مسابقات لیگ را به خاطر یک تیم به تعویق بیندازیم. بنابراین باشگاه تراکتورسازی یا باید ورزشگاهی را در شهر تبریز یا استان خود به سازمان لیگ معرفی کند یا در غیر این صورت مجبور خواهد بود که در استان همجوار میزبان حریفان باشد تا ورزشگاه خانگی  اش آماده شود.


کمالوند:با آمدن پریرا تکمیل شدیم

 لوسیانو پریرا امروز با مسئولان گسترش فولاد برای حضور در این تیم به توافق رسید.

در همین رابطه فراز کمالوند به فارس در مورد جذب این بازیکن گفت: در تیم‌مان به حضور یک مهاجم نوک نیاز داشتیم که با آمدن پریرا تیممان تکمیل شد. حدود ۴۵ روز منتظر جذب این بازیکن بودیم. یکی از دلایلی که خواهان حضور پریرا شده بودم این بود که او با محمدرضا خلعتبری در سپاهان همبازی بودند و از لحاظ هماهنگی با توجه به اینکه جنس فوتبال یکدیگر را می‌شناختند مشکلی وجود ندارند. به همین خاطر فکر کردم با جدب این بازیکن یک قدم جلوتر هستیم.

وی در مورد اینکه پریرا چه زمانی به بابل می‌آید عنوان کرد: او الان در اصفهان است حضور دارد. مدیرعامل باشگاه ما امشب از تبریز به بابل می‌آید. شیمبا هم از اصفهان به بابل می‌آید تا قرارداد را امضا کنیم.

کمالوند در رابطه با اینکه آیا برای جذب این بازیکن به سپاهان پول داده‌اند، خاطرنشان کرد: هیچ پولی بابت حضور این بازیکن پرداخت نکردیم و او خودش قراردادش را فسخ کرده است.

سرمربی گسترش فولاد در مورد قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: روی قرعه کشی نمی‌توان حساب کرد. حسن این قرعه‌کشی برای ما این بود که در گرمای خوزستان به میدان نمی رویم و بازی‌های ما در خوزستان در زمانی غیراز گرما  برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه چرا جاسم کرار را جذب نکرد، گفت: با توجه به اینکه تراکتورسازی خواهان کرار شد دیگر سراغ او نرفتیم چون بنا را بر این گذاشتیم که هر بازیکنی را تراکتور خواست سراغ او نرویم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که ‌آنها قبل از تراکتور برای جذب کرار پیش قدم شدند عنوان کرد: با توجه به اینکه تراکتورسازی برای این بازیکن پا پیش گذاشت ما کنار کشیدیم به هر حال آنها تیم اول شهر هستند.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری جذب خواهند کرد گفت: دنبال بازیکن جوان و جذب نفرات زیر ۲۳ سال هستیم.

سعداوی:رفیعی بعد از پایان خدمت سربازی بازیکن فولاد است

 سعدوای در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره اظهارنظر مسوولان باشگاه تراکتورسازی مبنی بر این‌که قرارداد سروش رفیعی نیم‌فصل به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد است و می‌خواهیم با او برای نیم‌فصل دوم نیز به توافق برسیم، گفت: طبق آن‌چه مسوولان باشگاه به ما گفته‌اند، خدمت مقدس سربازی رفیعی تا نیم‌فصل به پایان می‌رسد و بعد از آن با باشگاه فولاد قرارداد دارد و بر همین اساس نیز ما یک جای خالی برای او در نظر گرفته‌ایم و با کمال میل منتظر هستیم که او به خانه خود برگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار