کد خبر: ۲۶۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 17 July 2016
در خواست مدیرعامل ماشین سازی از سازمان لیگ

بازی داربی تبریز را به تعویق بیندازید

به گزارش تابناک تبریز، میر معصوم سهرابی در گفتگوی اختصاصی با تابناک تبریز در پاسخ به سوال ما درباره نا مشخص بودن بازی داربی تبریز بین ماشین سازی  و تراکتورسازی در هفته چهارم گفت:باتوجه به ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام وحساسیت های موجود د و استقبال زیاد تماشاگران از این دیدار از سازمان لیگ درخواست خواهیم کرد تا این دیدار را به تعویق بیندازد.چون بعد از هفته چهارم  لیگ برتر به مدت یک ماه تعطیل است قرصت منماسبی است تا بعد از تعطیلات این دیدار انجام بگیرد.

 مسئولان گسترش بازهم به تراکتور کمک کنند

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره ورزشگاه میزبان تراکتورسازی در لیگ شانزدهم اظهار داشت: ما برای انتخاب ورزشگاه میزبان خود بلاتکلیف هستیم. ورزشگاه باغشمال را پیشنهاد کردیم اما ظاهرا این ورزشگاه نمی‌تواند نظر شورای تامین را جلب کند. از سوی دیگر ورزشگاه خودمان هم شرایط میزبانی در لیگ برتر را ندارد.


او ادامه داد: هواداران تراکتورسازی دوست دارند مثل همیشه تماشاگر بازی‌های تیم خود در تبریز باشند و به همین خاطر علاقه‌مند هستیم در تبریز بازی کنیم. از مسئولان گسترش‌فولاد که همیشه ما را یاری کرده‌اند می خواهیم باز هم کمک کنند و ورزشگاه خود را در اختیار هواداران پرشور تراکتورسازی بگذارند. اگر گسترش فولاد همکاری کند، هواداران تراکتورسازی  خوشحال می‌شوند و قطعا سپاس خواهند گفت.


ذوالفقاری در پایان افزود: اگر ورزشگاه بنیان دیزل را به ما ندهند، باید به خارج از تبریز و شهرهای همجوار برویم که این مساله کار را برای هواداران سخت می‌کند. امیدوارم مسئولان عالی رتبه بهترین تصمیم را اتحاذ کنند.


محسن ترکی برنده نخستین سوت طلایی ایران


 در مراسم انتخاب برترین‌های داوری فوتبال اولین سوت طلایی ایران به محسن ترکی اهدا شد.

بازی تراکتور و پدیده برنده نداشت

دو تیم لیگ برتری تراکتورسازی و پدیده که در حال آماده‌سازی پیش فصل هستند و اردوی تدارکاتی در تهران برپا کردند، از ساعت 18:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.


محمدرضا اخباری، محسن بنگر، هادی محمدی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، جاسم کرار، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی برای تراکتورسازی از ابتدا وارد زمین شدند و ترکیب پدیده را نیز شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، حسن جعفری، واتو، رضا ناصحی، مهرداد کفشگری، محمدرضا خرسندنیا، کریم احمدی، میلاد کمندانی، محسن یوسفی و یونس شاکری تشکیل می‌دادند.

 


نیمه اول این دیدار با حساب یک بر یک خاتمه یافت که محمد ابراهیمی روی پاس کرار برای تراکتورسازی گلزنی کرد و ناصحی نیز موفق شد درواوزه اخباری را باز کند.


در نیمه دوم تلاش دو تیم بی‌ثمر بود تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند و امیر قلعه‌نویی و شاگردانش به سومین تساوی در اردوی تهران برسند.



تراکتورسازی پیش از این برابر استقلال خوزستان و پیکان متوقف شده بود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
سلاام. انصافآ جناب سهرابی از جمله معدود مدیران ورزشی متخصص در کشور هستند. پیشنهادشون خیلی عالی بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :