کد خبر: ۲۶۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 18 July 2016

پایان اردوی تراکتورسازی در تهران

اعضای تیم تراکتورسازی تبریز بعد از برپایی اردویی 12 روزه در تهران شب گذشته به تبریز برگشتند. تراکتورسازی در این اردو 3 بازی تدارکاتی با تیم های پیکان، استقلال خوزستان و پدیده انجام داد.


با نظر امیر قلعه نویی تمرین امروز تراکتورسازی تعطیل اعلام شده و بازیکنان از عصر فردا دور جدید تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.

دو ورزشکار استان در المپیک شرکت می کند

به گزارش تابناک تبریز، با اعلام 63 ورزشکار اعزامی به المپیک 2016 ریو مشخص شد دو ورزشکار از استان در المپیک شرکت خواهند کرد.

بر این اساس در رشته دوچرخه‌سواری قادر میزبانی، و سید صمد پورسیدی شرکت خواهند نمود.

 تراکتورسازی به مصاف عقاب می رود

 در حالیکه قرار بود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قبل از آغاز لیگ برتر دو بار دیگر به میدان برود، با تصمیم کادر فنی این تیم، آنها تنها یک بازی انجام خواهند داد.

این تیم روز پنجشنبه در زمین تمرینی خود در تبریز با تیم لیگ سومی عقاب تبریز مصاف خواهند داشت.

قرار بود تراکتورسازی یک بازی دیگر هم برابر خونه به خونه بابل انجام دهد که به دلیل نزدیکی رقابت های لیگ برتر این بازی کنسل شد.

واکنش قلعه نویی به از دست رفتن فرصت های زیاد تراکتور


سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: گل نزدن مهاجمان ما اتفاق بدی نیست.

 در دیدار روز گذشته تراکتورسازی و پدیده مهاجمان تیم تبریزی موقعیت های زیادی را از دست دادند و همین موضوع ناراحتی برخی هواداران این تیم را موجب شد.

ادینیو در این بازی دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و فرزاد حاتمی نیز به رغم بازی خوبی که کرد اما فرصت های مناسب گلزنی را از دست داد تا تیمش برنده از زمین خارج نشود.

امیر قلعه نویی درباره این موضوع در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاده است. من از اینکه این بازیکنان امروز گل نزدند ناراحت نیستم. اشکالی ندارد که در بازی تدارکاتی گل نزنند. ما برای لیگ برنامه ریزی کرده ایم و آنجا هست که گل زدن یا نزدن ادینیو ، حاتمی و بقیه مهاجمان مهم می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار