تراکتورسازان در تهران میزبانی میکنند ؟
کشت زمین ورزشگاه یادگار امام، شرایط را برای تراکتورسازی چنان سخت کرده که این تیم باید در تهران یا کرج، میزبان حریفان خود باشد.
کد خبر: ۲۶۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 20 July 2016

کشت زمین ورزشگاه یادگار امام، شرایط را برای تراکتورسازی چنان سخت کرده که این تیم باید در تهران یا کرج، میزبان حریفان خود باشد.

به گزارش تابناک تبریز، پس از اینکه مشخص شد به دلیل کشت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز و برخی به روز رسانی‌ها، تراکتور حداقل تا هفته‌ی چهارم نمیتواند در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کند، مسئولان این تیم دست به کار شدند تا پیش از شروع لیگ محل بازی این تیم را مشخص کنند.

تراکتورسازان که پس از منتفی شدن بازیشان در بنیان دیزل، به دلیل مخالفت باشگاه گسترش فولاد و مخالفت شورای تامین استان در مورد بازی در ورزشگاه تختی به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و نامناسب بودن سکوهای تماشاگران و احتمال ریزش، به سراغ ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی رفتند که این ورزشگاه هم به دلیل نداشتن امکانات لازم، نمیتواند میزبان این تیم باشد.
سپس تراکتورسازان، به ناچار به دیگر ورزشگاه‌های شهرهای ترک نشین رجوع کردند که هیچکدام شرایط کافی را ندارد.
شهر ارومیه، دارای دو ورزشگاه است که یکی دارای چمن مصنوعی است و دیگری فقط دارای سکوهای فرسوده و چمن وظرفیت سه هزار نفری است و خبری از رختکن و سایر امکانات اولیه‌ی ورزشگاه نیست و اردبیل
هم ورزشگاه خودش رادارد که ازچمن مناسبی برخوردار نیست والبته ورودیهای ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتراستانداردتلقین می شود.

تراکتورسازان که پس از ناامیدی در انتخاب ورزشگاه در سایر استان های ترک نشین مانند قزوین و زنجان، به سراغ پایتخت و کرج، برای یافتن ورزشگاه رفت.

قرمزپوشان آذری، به سراغ ورزشگاه قدس که ورزشگاه خانگی این فصل پیکان است، رفتند و بعید است پیکان با توجه به میزبانی تراکتور در هفته‌ی سوم، با برگزاری این مسابقه در قدس مخالفت کند.

به هر حال ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان آخرین شانس تراکتورسازان، برای میزبانی باقی میماند. هرچند تراکتورسازان از تصمیم گسترشی ها برای بازی نکردن در بنیان دیزل کاملا ناامید نشده اند.

با تمام این تفاسیر، تنها نکته‌ای که در این بلاتکلیفی تراکتورسازان دیده میشود، سهل انگاری مسئولین استان در برنامه‌ریزی برای تعویض و به روز رسانی چمن ورزشگاه یادگار امام است که احتمال دارد دربی شیرین تبریز را که پس از 20 سال برگزار خواهد شد، در شهری غیر از تبریز ببینیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
بايد تراختور تو يک ورزشگاه متعلق به استان آذرى بازى کنه. اروميه خوبه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :