آخرین بازی پیش فصل تراکتور
تراکتورسازی که خود را برای لیگ برتر شانزدهم آماده میکند در دیداری تدارکاتی به برتری رسید.
کد خبر: ۲۶۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 21 July 2016
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریز،شاگردان امیر قلعه نویی در حالی از ساعت 18:30 دقیقه مقابل عقاب قرار گرفت که قرار بود این بازی راس ساعت 18 برگزار شود.
در این دیدار امیر قلعه نویی تیمش را با ترکیب 4 بازیکن از تیم امید، 4 بازیکن تستی و 3 بازیکن از تیم بزرگسالان به میدان فرستاد که علی رضا رمضانی، فاخر تهامی و فرزین گروسیان از تیم اصلی در نیمه نخست به میدان رفتند.در نیمه نخست این مسابقه، تیم میهمان، با یک گل به برتری رسید و قلعه نویی بازیکنان تستی و امید را زیر ذره بین قرار داد.


در نیمه دوم، سرخ پوشان با ترکیب اصلی پا به میدان گذاشتند و با ترکیب محمدرضا اخباری، محسن بنگر، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید آقایی، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی، جاسم کرار، لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی وارد میدان شدند و در ادامه نیز بازیکنانی چون شهرام گودرزی، محمد ایران پوریان و محمد نوری وارد زمین شدند تا در این دیدار، کادر فنی ترکیب های مختلف را آزمایش کند.
در نیمه دوم، لوسیانو ادینهو و محمد ابراهیمی برای تراکتورسازان گلزنی کردند تا نتیجه نیمه نخست جبران شود و بازی با برتری سرخ پوشان پایان یابد.
در ادامه دقایق مسابقه، تراکتورسازان بیشتر به حفظ توپ پرداختند تا در آخرین دیدار تدارکاتی، با برد به سراغ لیگ برتر بروند.
این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود تیم تراکتورسازی پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار