نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: عدم توجه به موضوع زیرساخت‌ها، مهم‌ترین چالشی است که ورزش ما از آن رنج می‌برد و نمایندگان مردم نیز از سال‌های گذشته بروز چنین شرایطی را هشدار داده‌اند.
کد خبر: ۲۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 23 July 2016

محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، در خصوص مساله تعیین محل میزبانی تراکتورسازی در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: آنچه مسلم است، مسئولان استان باید از سال‌های پیش برای چنین روزی تدارکات لازم را فراهم می‌کردند تا شاهد بحران موجود نباشیم.

سعیدی، مطرح شدن موضوع انتقال بازی‌های تراکتورسازی در خارج از استان را دارای بازتاب منفی عنوان کرد و بیان داشت: این موضوع علاوه بر اینکه کسر شأن برای اعتبار استان است، تبعات سیاسی را به‌دنبال دارد و برخی جریانات معاند که پیش از این نیز سابقه داشته، اقدام به بهره‌برداری می‌کنند.

وی همچنین برگزاری بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل را خواسته‌ای غیرمنطقی عنوان کرد و افزود: کاربری صنعتی منطقه دیزل آباد با وجود کارخانجات تولیدی، شرایط دشواری را برای اجرای این امر ایجاد می‌کند.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در ادامه اضافه کرد: برگزاری بازی‌های پرتماشاگر تیم تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل، مستلزم ایجاد تدابیر امنیتی ویژه در منطقه دیزل آباد است که این امر باعث مختل شدن روند کاری کارخانجات و به تبع آن توقف چرخه صنعت و اختلال در تردد خواهد شد.

سعیدی، از اعتراض نمایندگان مردم در صورت انتقال بازی‌های تراکتور با خارج از استان خبر داد و بیان داشت: بی‌تدبیری مسئولان را نباید با اقدامات هزینه‌بر سیاسی و اجتماعی پوشش داد و نظر ما بر این است که براساس شرایط موجود، تصمیمی منطقی و با در نظر داشتن تمام جوانب اتخاذ شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، وضعیت بحرانی موجود را نتیجه مدیریت‌های سطحی و سیاست‌گذاری‌های اشتباه دانست و تصریح کرد: در شرایطی که طرح‌های آماده‌سازی ورزشگاه‌هایمان در انتظار اختصاص بودجه‌های چند صد میلیونی هستند، چگونه برای بازیکنی که اغلب روی نیمکت نشسته، پول میلیاردی پرداخت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: عدم توجه به موضوع زیرساخت‌ها، مهم‌ترین چالشی است که ورزش ما از آن رنج می‌برد و نمایندگان مردم نیز از سال‌های گذشته بروز چنین شرایطی را هشدار داده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه وقتی باشگاهی مانند گسترش فولاد به عنوان بخش خصوصی و با هزینه شخصی در طول مدت کمتر از یک دهه چنین زیرساخت‌هایی را ایجاد کرده، باشگاه‌هایی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند نیز می‌توانند براساس نیازهایشان و مدیریت صحیح منابع، در توسعه زیرساختی اقدام کنند، اضافه کرد: همانگونه که پیش‌تر اشاره شد، مشکل اصلی در این زمینه سیاست‌گذاری‌های اشتباه در راس مدیریت کلان ورزش است کهبه شخصه بارها نسبت به این موضوع به وزیر مربوطه اعتراض کرده‌ام که متاسفانه وی در پاسخ از ناتوانی در برابر فدراسیون فوتبال صحبت به میان آورده‌اند.

سعیدی در پایان اظهاراتش با تاکید بر لزوم آسیب شناسی وضعیت بوجود آمده، عنوان کرد: آقایان باید فرا رسیدن چنین روزی را پیش‌بینی می‌کردند تا آمادگی لازم را داشته باشند و در حال حاضر نیز نباید با فضا سازی‌ها و تصمیمات تنش برانگیز، شرایط را بحرانی‌تر کرد و اتفاقات ناگوار را رقم زد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
حرف نا حساب یعنی همین! خوب نماینده مومن ورشگاه رو تو زمان معینش دارند بازسازی میکنند و دارند زیرساخت ورزشی استان رو تأمین میکنند. از یک نماینده مردمی و با ایمان بعیده واقعأ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار