قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در بحث سفر به تبریز دنبال ضرر و زیان گرفتن نیستیم، مهم به موقع رسیدن تیم است.
کد خبر: ۲۶۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 24 July 2016
علی پورکیانی در گفت و گو با کاپ، درباره انتخاب باشگاه استقلال خوزستان به عنوان برترین باشگاه فصل گذشته فوتبال ایران اظهار داشت: زمانی که در تاریخ 24 اردیبهشت به عنوان قهرمانی لیگ رسیدیم به همه ایران ثابت شد که استقلال خوزستان برترین باشگاه ایران است. شبی که ذوب آهن را دو بر صفر شکست دادیم همه متوجه این مهم شدند. 

وی در این باره افزود: البته حالا و با اعلام رسمی این موضوع رسالت ما نسبت به قبل سنگین تر شده است. تلاش های نعمتی نژاد مدیرعامل محترم و مقاومت های ایشان به انضمام حمایت هیات مدیره گروه ملی اهواز و بانک ملی سبب شده تا یک تیم قدر برای فصل آینده روانه مسابقات آسیایی و لیگ شانزدهم بشود. تیم ما یک سرمربی خوشنام و جوان در اختیار دارد که به درستی برای هدایت تیم انتخاب شده است. پورموسوی نشان داده که لیاقت دارد تا به حق خودش برسد. 

قائم مقام باشگاه اضافه کرد: قطعا با حمایت های مدیرعامل باشگاه از پورموسوی و کادر فنی شان موفقیت هم به وجود خواهد آمد. فصل پیش هم حمایت ها و پشتیبانی مدیران باشگاه سبب شد که تیم بازی های زیبایی را به نمایش بگذارد. حالا هم قطعا پورموسوی این توانمندی را دارد که نتایج فصل قبل را تکرار کند.

پورکیانی افزود: هرگز یک تیم با یک نفر قهرمان نمی شود. ساختار باشگاه، حمایت های مالی، جوانی تیم و درایت کادر فنی می تواند تشکیل دهنده یک تیم خوب باشد. اگر هر کدام از اینها نتوانند در کارشان به درستی انجام وظیفه کنند هیچ تیمی هیچ جایگاهی را تصاحب نخواهد کرد. وقتی پنج انگشت دست تان با هم هماهنگ باشند کار به درستی پیش می رود و تیم هم موفق خواهد شد. به اعتقاد من ارکان پشت مستطیل سبز کمتر از درون آن نیستند. 

پورکیانی همچنین درباره جا به جایی چند باره محل برگزاری دیدار اول تیم شان با تراکتور گفت: دیروز به ما نامه رسمی زده شد که قرار است در کرج مهمان تراکتور باشیم اما دیشب نامه دیگری به دست مان رسید که بازی در تبریز برگزار می شود. با این وجود ما کمال همکاری را با سازمان لیگ انجام می دهیم و هرجا بگویند بازی می کنیم. 

وی افزود: چون بلیت تهران را تهیه کرده بودیم تیم ظهر امروز وارد تهران می شود اما هنوز برای سفر به تبریز بلیت تهیه نشده است. البته مسئولان سازمان لیگ این قول را داده اند که برای ما بلیت تهیه کنند. این نکته را هم باید اضافه کنم که تحت هیچ شرایطی با اتوبوس عازم تبریز نخواهیم شد.  

پورکیانی در پایان در این باره که تراکتورسازی اعلام کرده به خاطر تغییر دوباره محل برگزاری ضرر و زیان باشگاه استقلال خوزستان را جبران می کند تاکید کرد: ما به دنبال گرفتن ضرر و زیان نیستیم. مهم ترین نکته برایمان به موقع رسیدن به محل برگزاری بازی است تا کادر فنی فرصت لازم برای استراحت بازیکنان و آماده شدن برای دیدار با تراکتور را در اختیار داشته باشد.


دردسرهای عظیم استقلال خوزستان برای سفر به تبریز

کاروان تیم استقلال خوزستان برای حضور در دیدار با تراکتورسازی تبریز هنوز بلیت سفر به این شهر را تهیه نکرده است.

 در حالی که روز گذشته اعلام شد تراکتورسازی در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان قهرمان فصل قبل خواهد بود شب گذشته با ارسال نامه ای دیگر از سوی سازمان لیگ به باشگاه استقلال خوزستان اعلام شد دیدار اول این تیم در تبریز برگزار می شود.

براساس این گزارش کاروان استقلال خوزستان ساعت 10:45 امروز از طریق اهواز و با بلیت تهیه شده برای این تیم جهت دیدار در کرج عازم تهران خواهد شد. اینکه این تیم چه زمانی از تهران عازم تبریز میشود هنوز مشخص نیست. مسئولان سازمان لیگ در تلاش هستند تا برای سفر اعضای این تیم بلیت هواپیما تهیه کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :