گفتگویی کوتاه تابناک تبریز با ریاست کمیسیون حمل و نقل ،ترافیک دربارهجرای پروژه خط ۲مترو تبریز
در حاشیه مراسم ورود دستگاه تی بی ام به ایستگاه اول خط 2 مترو تبریز که مسئولین شهری و استانی حضور یافته بودند خبرنگار ما سراغ جعفر مدبر عضو شورای شهر تبریز رفته است تا از رییس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورا کم و کیف روند اجرای پروژه مترو تبریز را جویا شود.
کد خبر: ۲۶۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 24 July 2016
سرعت اجرای پروژه راضی کننده نیست ولی ورود دستگاه TBM به ایستگاه اول را به فال نیک می گیریم.

 باتوجه به سوابق درخشان  مجری پروژه  انتظار داریم سرعت اجرای روند عملیات پروژه بیش تر از  پیش باشد

در حاشیه مراسم ورود دستگاه تی بی ام به ایستگاه اول خط 2 مترو تبریز که مسئولین شهری و استانی حضور یافته بودند خبرنگار ما سراغ  جعفر مدبر عضو شورای شهر تبریز رفته است تا از رییس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورا کم و کیف روند اجرای پروژه مترو تبریز را جویا شود.
  •  در ابتدا به نوبه ی خود از تمامی زحمت کشان  مجموعه در تمام سطوح مدیران و کارگران تشکر می کنم که برای آبادانی شهر قدم بر می دارند .
  • مترو تبریز در برای حل مشکل ترافیک امروز و فردای تبریز در  چهار خط در نظر گرفته شده است که خط ۲ بزرگترین خط ازلحاظ تعداد ایستگاه و طول تونل است.
  • قرارداد خط دو مترو تبریز در اوخر سال 90 با موسسه افق انرژی پایدارکه زیر نظر قرارگاه خاتم الانبیاست, منعقد شده است.
  • زمان اجرای این پروژه هفت سال است و با روش حفاری مکانیزه با طول تونل 22.4 متر در حال اجراست وامروز شاهد این بودیم که حفاری تونل از مبدا مترو  پس از 5 گذشت سال به ایستگاه اول رسیده است  
  • علی رغم تلاش های موجود در سال های اخیر مشکلات فراوانی گریبان گیر این پروژه شده است که این مسایل از سطح رضایت مندی مان از پروژه خط 2 کاهش می دهد ولی با این همه این اقدامات  را به فال نیک گرفته و امیدوار هستیم پروژه با سرعت هرچه تمام به کارش ادامه دهد.

  • در کمیسیون حمل و نقل مکرراَ پیگر روند اجرای این پروژه شده ایم و جلسات متعددی با مسئولین شهری و استانی برای حل مشکلات پیشرو پروژه برگزار گردیده است.
  • یک خط از مترو مشهد بصورت صفر تا صد در طول 2 سال به پایان رسیده و افتتاح گردید و این در حالی است که خط 2  مترو شهر تبریز پس از گذشت 5 سال حفاری اش از مبدا به ایستگاه اول رسیده است
  • البته شایان ذکر است که نبایستی یک طرفه به قضاوت پرداخت زیرا این پروژه  بیش از  20 ایستگاه دارد که و حجم کاری بر پیچیدگی پروژه میافزاید  و به تبع آن باید تخصیص منابع به صورت متوالی  به  پروژه تزریق شود تا شاهد رشد و پیشرفت و در نهایت اتمام پروژه باشیم و از سویی باتوجه به سوابق درخشان  مجری پروژه انتظار داریم سرعت اجرای روند عملیات پروژه بیش تر از  چند سال پیش باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :