(پیش بازی تراکتور- استقلال خوزستان)
شانزدهمین دوره‌ی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از امروز آغاز خواهد شد که هر سه تیم استان، عملکرد موفقی در فصل نقل و انتقالات داشته و دست مربیان برای انتخاب بازیکن کاملا باز است.
کد خبر: ۲۶۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 25 July 2016
شانزدهمین دوره‌ی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از امروز آغاز خواهد شد که هر سه تیم استان، عملکرد موفقی در فصل نقل و انتقالات داشته و دست مربیان برای انتخاب بازیکن کاملا باز است.

لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور سه تیم استان از امروز با بازی تراکتورسازی در مقابل استقلال خوزستان وارد شانزدهمین صفحه‌ی خود خواهد شد. تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز با خرید بازیکنان مد نظر خود و عملکردی مثبت در نقل و انتقالات پیش فصل، ترکیب کاملی را روانه‌‌ی لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهند کرد. از این رو میخواهیم نگاهی بیندازیم به ترکیب‌های احتمالی سه تیم در طول لیگ.

تراکتورسازی :
امیر قلعه نویی با جذب بازیکنان تاثیرگذاری در قسمت‌های مختلف زمین مثل لوسیانو ادینیو، محمد ابراهیمی، محسن بنگر، محمد نوری و... در کناربازیکنان فصل گذشته، کار دشواری را در چینش ترکیب و انتخاب بازیکنان خواهد داشت.
در خط دروازه، محمدرضا اخباری اولویت اول امیر قلعه نوعی خواهد بود و به نظر میرسد فرزین گروسیان نیمکت نشین اخباری در طول فصل خواهد بود.

در خط دفاعی، سعید آقایی و محمد ایرانپوریان با توجه به درخشش در فصل گذشته، جایگاه خود را در دفاع چپ و راست این فصل تراکتور حفظ خواهند کرد اما دست قلعه نویی در این پست‌ها کمی بسته است. در دفاع میانی نیز تراکتورسازان، با سه انتخاب مواجه هستند. خالد شفیعی، هادی محمدی و محسن بنگر که هر سه در فصل گذشته، در تیم‌هایشان عملکرد مثبتی داشته اند، با توجه به حریفان تراکتور در طول فصل مورد استفاده قرار میگیرند ولی اولویت قلعه نویی به احتمال زیاد، محمدی و بنگر باشند. ترکیبی ایده آل از نظر انگیزه‌ی جوانی و تجربه را خواهد داشت.

با مصدومیت سینا عشوری و از دست دادن هفته‌های ابتدایی فصل، به نظر میرسد مهدی کیانی به تنهایی عهده‌دار پست هافبک دفاعی تراکتور خواهد شد و در جلوی کاپیتان تراکتور، کرار جاسم و محمد نوری، بازیساز‌های تیم خواهند بود که در صورت بازگشت عشوری به ترکیب، یکی از این دو بازیساز در نیمکت قرار خواهند گرفت و سرخپوشان با دو هافبک تدافعی بازی خواهند کرد.

دو وینگر چپ و راست تراکتور در این فصل، محمد ابراهیمی و سروش رفیعی خواهند بود که در صورت خروج احتمالی رفیعی در نیم فصل، علیرضا رمضانی در این پست به بازی گرفته خواهد شد.
در پیکان خط حمله نیز به نظر می‌رسد ادینیو شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت و فرزاد حاتمی نیز در نیمکت منتظر لغزش ستاره‌ی برزیلی خواهد بود. هرچند مهدی شریفی نیز می‌تواند با رهایی از بند مصدومیت، حریف ادینیو و حاتمی برای تصاحب نوک خط حمله باشد.


در هر حال تراکتورسازی با اژنرال خود را برای قهرمانی آماده  کرده است.

تراکتورسازی در اولین بازی فصل شانزدهم استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی را پیش روی خود دارد.پس از کش و قوس های فراوان درباره ورزشگاه میزبان این بازی،ورزشگاه اختصاصی تراکتور به تبریز عهده دار این بازی مهم  تا تماشاگران تبریزی بتوانند از تراکتورسازی حمایت کنند.

استقلال خوزستان نیز با تغییراتی که در کادر فنی داشت مصمم است با پورموسوی که دستیار عبدالله ویسی در فصل گذشته بود باز به عناوین خوبی در لیگ برسد. این بازی امروز از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تراکتور آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :