بعد از کش‌وقوس‌های فراوان
با تایید مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز در هئیت حل اختلاف، کرایه تاکسی‌ها در تبریز 15 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۲۶۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 25 July 2016
طبق مصوبه شورای شهر تبریز افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها در شهر تبریز  به  میزان ۱۵ درصد باید از ابتدای سال ۹۵ اعمال می‌شد که اعتراض فرمانداری در مورد این میزان افزایش سبب شد که این مصوبه به هیات اختلاف ارجاع داده شود که در جلسه هیات اختلاف مصوبه شورای شهر تبریز تایید شد.

در این راستا قاصدی معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با تایید افزایش ۱۵ درصد قیمت کرایه تاکسی‌ها و تاکسی تلفنی‌ها در شهر تبریز گفت: طبق مصوبه شورای شهر و پس از تایید در هیات اختلاف کرایه حمل و نقل مسافر در شهر تبریز ۱۵ در صد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه این افزایش قیمت ۱۵ درصد است،  در برخی مسیرها به علت رند سازی شاید تغییر نکرده باشد و در برخی دیگر بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت را شاهد باشیم .

قاصدی با بیان اینکه بنرهای اطلاع رسانی قیمت کرایه تاکسی‌ها اصلاح شده است، اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی شهروندان در ۶۷ تابلو اطلاع رسانی کرایه مسیرها اصلاح شده و علاوه بر این ۲۰ هزار جلد دفترچه قیمت کرایه مسیرهای حمل و نقل مسافر در شهر تبریز چاپ و آماده توزیع در میان رانندگان تاکسی می‌باشد .

وی در پایان از همشهریان خواست در صورت هرگونه شکایت و مغایرت در دریافت کرایه‌ها مراتب را از طریق کانال ارتباطی سازمان تاکسیرانی و یا بازرسان سیار این سازمان در سطح شهر اطلاع رسانی کنند و در کنار بازرسان سیار، طرح بازرسان نامحسوس هم در حال اجراست .

لازم به توضیح است که میزان کرایه سال 1395تمامی مسیرهای اصلی کلانشهر تبریز در قصمت (نرخ خدمات تاکسی) سایت سازمان تاکسیرانی تبریز درج شده است.

واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان نیز با شماره تلفن 34796799 و و34776636 برای رسیدگی به گزارشات و شکایات مطرح شده شهروندان در این زمینه آماده پاسخگویی میباشد/ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :