سریال های ماهواره ای یکسره و با برنامه ریزی دقیق مشغول ترویج، تبلیغ و آ موزش خیانت به همسر هستند اما در کشور و از طرف مسئولان هیچ تلاشی برای مقابله با این تهدید مهم انجام نمی شود.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 22 August 2016
انستیتو روانپزشکی تهران از سال ۱۳۷۶ به عنوان مرکز همکاری‌های مشترک سازمان جهانی بهداشت در بهداشت روان تعیین گردیده‌است و بالاخره در سال ۱۳۸۰ توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت به عنوان قطب علمی-آموزشی و پژوهشی روانپزشکی و روانشناسی بالینی کشور انتخاب شده‌است.
 
رئیس انستیتو روانپزشکی تهران  میگوید:مردان نسبت به زنان بی بند و بار تر هستند ولی در سال های اخیر زنان نیز برای خیانت جرات پیدا کرده اند.
 

رییس این انسیتوی تحقیقاتی  سریال های ماهواره ای را یکی از علل ترویج این ناهنجاری می داند و می افزاید:سریال های ماهواره ای یکسره و با برنامه ریزی دقیق مشغول ترویج، تبلیغ و آ موزش خیانت به همسر هستند اما در کشور و از طرف مسئولان هیچ تلاشی برای مقابله با این تهدید مهم انجام نمی شود.

دکتر بوالهری می گوید: بنده 10 سال است که روی موضوع بی وفایی و خیانت همسر کار و تحقیق میدانی می کنم و از نزدیک شاهد این هستم که تعداد مراجعان به کلینیک های روانشناسی و روانپزشکی که از خیانت همسر شکایت دارند، نسبت به گذشته افزایش یافته است.
 
البته آنچه از بررسی پرونده های منجر به طلاق در دادگاه های خانواده نیز می توان استنباط نمود شیوع نگران کننده چنین رفتارهای پرخطری است که برای درمان آن و نیز ممانعت از فروپاشی خانواده ها اقدامات جدی وفراگیری می طلبد.
 
از سوی دیگر بنابر اسنادی که مدیرکل ثبت و احوال استان اعلام نموده است وضعیت این نوع نابهنجاری ها در استان آذرباdیجان شرقی نسبت به سنوات گذشته وضعیت مخاطره آمیزتری دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
اين چه وضعيتى هست که گريبانگير جامعه اسلامى شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار