دکتر اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان:
دکتر اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اقتصاد و داریا در استانداری برگزار شد اظهار داشت:استان آذربایجانشرقی در ارزیابی ها مربوط به شاخص های امنیت در دو سال متوالی به عنوان استان برتر انتخاب گردیده است.
کد خبر: ۲۸۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 25 August 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اقتصاد و داریا در استانداری برگزار شد اظهار داشت:استان آذربایجانشرقی در ارزیابی ها مربوط به شاخص های امنیت در دو سال متوالی به عنوان استان برتر انتخاب گردیده است.
 
وی گفت:خرسندیم از اینکه در استان ما هیچ فردی بدون پوشش بیمه درمانی وجود ندارد و دولت تمام سعی خود را کرده تا به در خواست مقام معظم رهبری در مورد پوشش قرار دادن همه ی احاد جامعه در بیمه پاسخ داده شود.
 
جبارزاده ادامه داد:در ۳ سال گذشته بخش کشاورزی استان رشد و.پشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است. در پایان سال ۹۲ در  استان تنها برای ۳روز گندم  در انبارها موجود بود و این در حالی است که در پایان سال ۹۴ با مشکل انبار و کمبود جا در ذخیره سازی مواجه بودیم و برای ۶۰۰ روزمان گندم در نبارها داشتیم.
 
استاندار در این زمینه افزود:تا به امروز ۵۱۰ هزارتن گندم در استان ما توسط دولت خریداری شده است.
 
جبارزاده در باره اهمیت احیای دریاچه ارومیه برای شخص ریاست جمهوری گفت:دکتر روحانی تاکید زیادی برای حل معضل دریاچه داشتند تا جایی که فرمودند،برای همه ی بخش ها هم محدودیت مالی داشته باشبم برای حل مشکل دریاچه ارومیه مشکل مالی نخواهیم داشت و بحمدالله با تمام تلاش ها وضعیت دریاچه ارومیه به نسبت قبل بهبود یافته است.
 
دکتر جبارزاده در تشریح گزارش عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی افرود:از روزی که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند دولت کارگروهای مخصوص به خود را تشکیل داده است و در استان نیز این ستاد با محوریت دو کارگروه رفع موانع و ستاد تسهیلات شروع بکارکرده است که در بحث تسهیلات  ۳ هزار  واحد تولیدی در خواست داده اند که تاکنون در ستاد اقتصاد مقاومتی  مشکل تسهیلات ۶۷۸واحد تولیدی بررسی شده است و از این مقدار   پرونده ای واحد صنعتی به بانک ها معرفی شدند و بانک ها قول داده اند به همه ی واحد های تولیدی که این ستاد معرفی کند تسهیلات ارایه دهد.
وی افزود:در سال گذشته ۴۰۰میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است .
اسماعیل جبارزاده گفت:همه ی اعضای شورای اداری استان خپد را ملزم میدانند تا به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :