نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: از اول با هدفمندی یارانه ها مخالف بودم و به آقای احمدی نژاد، علت مخالفتم را در قالب نامه ای اعلام کرده بودم.
کد خبر: ۲۸۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 25 August 2016
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: از اول با هدفمندی یارانه ها مخالف بودم و به آقای احمدی نژاد، علت مخالفتم را در قالب نامه ای اعلام کرده بودم.

به گزارش تابناک تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در شورای اداری استان که با حضور طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد افزود، از ابتدا با قانون یارانه‌ها مخالف بودم و انتقادات خودم را به رئیس جمهور نوشتم و ارسال کردم چرا که اعتقاد دارم یارانه‌ سم مهلک و برای اقتصاد کشور مضر است؛ دولت فعلی باید تجدیدنظر کرده و دایره ارائه یارانه نقدی را محدودتر کند و این مسأله‌ای است که می‌توان زود اجرا کرد.

وی در همین راستا با بیان اینکه از همان اول با قانون هدفمندی یارانه ها مخالف بودم گفت: در قالب نامه ای، محور مهم ترین انتقادات خود را به آقای احمدی نژاد اعلام کردم ولی توجهی نکردند و باعث مشکلاتی همچون تورم و مشکلات اقتصادی شدند.

وی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست که تلاش دولت در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزایش یابد.


آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: در سه سال گذشته پیشرفت محسوسی در حوزه اقتصاد مقاومتی وجود ندارد ولی خوشبختانه در سالجاری، اقدامات ارزشمندی در این حوزه توسط دولت انجام شده و مسائل مربوطه نیز با جدیت بیشتری دنبال می شود.

 آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه تحقق کامل اقتصاد مقاومتی، نیازمند روحیه و اقدام جهادی است، اضافه کرد: اصلاح ساختار بانکی کشور یکی از مهم ترین ضروریت های فعلی است و باید دولت فکری به حال این بخش کرده و مشکلات را در گذر زمان و با داشتن یک برنامه زمانی خاص رفع کند.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح قانون عملیات بانکی بدون ربا توسط مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون را در زمان نمایندگی مجلس، با عجله تصویب کردیم و در حال حاضر به اصلاحاتی نیاز دارد.

وی گفت: مبادا میزان دریافت مالیات  افزایش یابد چراکه در این صورت امکان فرار مالیاتی افزایش می یابد.

 نماینده ولی فقیه با انتقاد از اننقال مواد خام مس سونگون به کرمان و یا خارج از کشور مخالف گفت، اگر می گویید که آذربایجان، سر ایران است پس مانع خام فروشی از مس سونگون شوید.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
به همین خاطر بود که از موسوی آن استقبال را کردید و نهار مهمانش کردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار