دبیری در جمع خبرنگاران:
رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه استعفای نورمحمد‌زاده در اولین بار تحلیف به دلیل مشغله شغلی او بوده است، گفت: ما در این مورد با هم صحبت کرده‌ایم و وی در شورا فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 28 August 2016
به گزارش تابناک تبریز، شهرام دبیری صبح امروز پس از انتخاب به عنوان ریاست شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران  ضمن اعلام خرسندی از ورود افراد با تجربه به شورا در یک سال پایانی اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه ما در سال آینده برنامه‌ریزی برای تصویب بودجه و تعرفه عوارض محلی سال 96  خواهد بود و از طرف دیگر تلاش خواهیم کرد که با ایجاد راهکارهایی بودجه امسال را در این شرایط اقتصادی محقق سازیم.

رئیس شورای شهر تبریز در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی برنامه‌ریزی شورای شهر برای ترمیم موقعیت این نهاد گفت: مطمئناً ورود افراد با تجربه به شورا کمک بسیاری به ما خواهد کرد برای مثال آقای نورمحمدزاده یکی از با تجربه‌ترین افراد در حوزه پروژه‌های عمرانی است که حضورش باعث پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

دبیری همچنین با بیان اینکه استعفای نورمحمد‌زاده در اولین بار تحلیف به دلیل مشغله شغلی او بوده است، گفت: ما در این مورد با هم صحبت کرده‌ایم و وی در شورا فعالیت خواهد کرد.

وی تأکید کرد: با وجود استقبال از حضور این افراد در شورا همچنان امیدواریم که مشکلی که برای همکاران قبلی ما پیش آمده رفع و ماجرا ختم به خیر شود.

بر اساس این گزارش، مراسم تحلیف 4 عضو علی‌البدل شورا در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار تبریز برگزار شده است «علی فخر آذر» و «عزیز زاهدی»، «علاءالدین نورمحمدزاده» و «محمدباقر لطفی» چهار عضو علی‌البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز پس از ادای سوگند نمایندگی، فعالیت نمایندگی خود را آغاز کردند.

گزارش فارس حاکی است، دادستان عمومی عمومی و انقلاب تبریز از صدور کیفرخواست برای چهار عضو شورا، 16 کارمند شهرداری و 24 نفر از پیمانکاران به جرم ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری خبر داد.

موسی خلیل‌اللهی اظهار داشت: در این پرونده در مورد 44 نفر کیفرخواست صادر شده است که از این تعداد، چهار نفر عضو شورای شهر تبریز و 16 نفر نیز کارمند شهرداری‌ هستند.

وی افزود: 24 نفر نیز یا جزو پیمانکاران شهرداری‌ها و یا اشخاصی خارج از سیستم شهرداری و شورای شهر تبریز هستند. 

دادستان عمومی و انقلاب تبریز تصریح کرد: در مورد 20 نفری که عضو شورای شهر و یا شهرداری تبریز هستند نیز در زمینه اجرای ماده 7 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری، مراتب تعلیق حسب مورد به شورای شهر و شهرداری اعلام شده است.

لازم به یادآوری است، اعضای علی‌البدل به جای حبیب‌شیری آذر، اکرم حضرتی، المیرا خاماچی و احتشام حاجی پور تحلیف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :