طبق آخرین اطلاعات خبرنگار پارلمانی این روزنامه در اعتراض به این رفتار نماینده مجلس و همچنین رفتار حراست مجلس با وی در حال پیگیری موضوع و انجام مراحل شکایت از آنها است.
کد خبر: ۲۸۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 28 August 2016
به گزارش «تابناک»، پس از پایان جلسه علنی امروز و در زمانی که نمایندگان در راهروهای مجلس به سوالات خبرنگاران از رسانه‌های مختلف پاسخ می‌دادند، نادر قاضی پور با خبرنگار روزنامه ایران به صورت فیزیکی درگیر شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این خبرنگار در حال مصاحبه با قاضی پور در موضوع مربوط به فراکسیون مناطق ترک نشین بود که به دلیل چالشی شدن این مصاحبه، قاضی‌پور عصبانی شده و ضربه‌ای به صورت او زد که برخی از نمایندگان نیز شاهد این درگیری بودند. بعد از آن نیز قاضی پور دستگاه ضبط صوت این خبرنگار را به زور گرفته و تحویل حراست مجلس داد.
 
یکی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگارا تابناک اظهار داشت: خبرنگار یکی از روزنامه ها در گفت و گو با قاضی پور سوالی در باره فراکسیون آذری زبانهای مجلس مطرح کرد، و قاضی پور با بیان اینکه ترکها در جنگ زحمات زیادی برای کشور کشیده اند پاسخ خبرنگار روزنامه را داد.
 
وی گفت: قاضی پور در ادامه برخی مواضع قومیتی را مطرح کرد که با واکنش خبرنگار روزنامه مواجه شد، در این حین قاضی پور کنترل خود را از دست می دهد و با حمله به خبرنگار سوال کننده چند مشت به صورت او می زند، و بعد یقه او را گرفته و به دیوار تکیه می دهد سپس نمایندگان و حاضران دیگر که در صحنه حضور داشتند این دو نفر را از هم جدا کردند.
 
وی در ادامه گفت: قاضی پور دست خبرنگار را گرفت و به اداره حراست مجلس برد، متاسفانه حراست مجلس با ضبط دستگاه رکوردر این خبرنگارا تمام فایل های صورتی وی را حذف کردند و به وی اجازه انتشار جزئیات خبر را ندادند.
 
طبق آخرین اطلاعات خبرنگار پارلمانی این روزنامه در اعتزاض به این رفتار نماینده مجلس و همچنین رفتار حراست مجلس با وی در حال پیگیری موضوع و انجام مراحل شکایت از آنها است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار