سرمربی گسترش فولاد گفت: پیش بینی ام این است که تیم ملی به راحتی راهی جام جهانی می شود.
کد خبر: ۲۸۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 28 August 2016
فراز کمالوند در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد، مشکل گلزنی این تیم، دیدارهای دوستانه در تعطیلات، تیم ملی ایران و کمپین من یک ملی پوشم صحبت کرد که در ادامه متن مصاحبه را می خوانید.

 

*از شرایط تیمتان در روزهایی که لیگ تعطیل است بگویید.

شرایط تیم مان خوب است. تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. دو بازی دوستانه انجام دادیم. مقابل تیمهای عقاب و پیکان قرار گرفتیم. از امروز هم کارهای تاکتیکی را شروع می کنیم تا خود را برای آغاز دوباره لیگ آماده کنیم.

*شما در اقدامی جالب، زمین خودتان را در اختیار تیم پیکان قراردادید تا از آن استفاده کنند.

ما پیش از این هم این کار را انجام داده بودیم. کار خاصی نبود. بازی دیروز هم مقابل این تیم خیلی به ما کمک کرد و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود بشناسیم. این بازی برای هر دو تیم مفید بود.

*گسترش از ابتدای لیگ با مشکل گلزنی روبرو است. در این راستا چه تدابیری اندیشیده اید؟

فکر می کنم این مشکل تاحدودی درست شده است. ما دیروز به چند بازیکن اصلی خود استراحت دادیم. شجاعیان هم در تیم ملی بود و از شیمبا هم اصلا استفاده نکردیم. نقی زاده تنها 5 دقیقه آخر فرصت حضور در زمین را پیدا کرد ولی از بچه ها و عملکردشان راضی بودم.

*گویا خلعتبری هنوز با تیم به آن هماهنگی لازم نرسیده و در گسترش جا نیفتاده است.

فقط او نیست که چنین شرایطی دارد. ما چند بازیکن جدید جذب کردیم که نیاز به زمان دارند. همه بازیکنان ما در حال تلاش هستند تا به مرز آمدگی برسند.

*جذب خالقی فر در راستای حل مشکل گلزنی بود؟

بله. در راستای تقویت فاز هجومی تیم این بازیکن را جذب کردیم.

*وضعیت نصرتی به کجا کشیده شد؟ او را می خواهید یا خیر؟

محمد دوران نقاهتش را پشت سر می گذارد. او تمرینات خوبی را هم پشت سر می گذارد. درباره او منتظر نظر پزشک تیم هستیم تا بعد از اعلام نظر او درباره اش تصمیم گیری کنیم.

*داریوش شجاعیان هم که نمانیده گسترش در تیم ملی است.

خیلی خوشحالم که برای اولین بار در زمان مربیگری من در گسترش داریوش شجاعیان به تیم ملی دعوت شد. داریوش الان نه ماه است که عضو ثابت تیم ملی است و در چند بازی اخیر هم برای تیم ملی چند دقیقه بازی کرد. حسم می گوید او می تواند در جام جهانی 2018 در ترکیب اصلی تیم ملی جا داشته باشد.

*هنوز هم از دست او ناراحت هستید؟

من همان موقع هم که آن حرفها را زدم از دست او ناراحت نبودم. یک موقع بازیکن نیاز به تلنگر دارد و الان هم با یکدیگر در تماس هستیم. از شرایط خودش هم بسیار راضی است.

*بعد از تعطیلات مقابل سیاه جامگان بازی دارید. این مسابقه را چطور می بینید؟

شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف ماشین سازی می رویم. می خواهیم کم کم خودمان را برای دیدار با سیاه جامگان آماده کنیم.

*به سراغ بازی ایران و قطر برویم. این بازی را چطور می بینید؟

من به صورت کلی صحبت می کنم. پیش بینی ام این است که تیم ملی به راحتی راهی جام جهانی می شود. درباره این بازی هم فکر می کنم با نتیجه 2-0 به برتری برسیم.

* در سایت کاپ، کمپینی به راه انداختیم با هشتگ من یک ملی پوشم. خواستیم نظر شما را در این باره بدانیم.

جا دارد از شما و سایت کاپ تشکر کنم که این کار بسیار خوب را آغاز کردید. مطمئنا تمام هدف ما هم در لیگ و مسابقات باشگاهی سرافرازی تیم ملی ایران است و جز این هدفی نداریم. باید حامی تیم ملی باشیم و من هم از این کمپین استقبال می کنم. همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به جام جهانی برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :