بسته خبری «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«سخنان پشت تریبون نان و آب نمی‌شود؟!»،«احمدی‌نژاد و بنی‌صدر صلاحیت‌رییس‌جمهوری نداشتند»،«انتقاد یک مقام سپاه به تعداد مدالهای المپیک ایران»،«مشاور هاشمی بازداشت شد»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۸۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 28 August 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درخواست توکلی برای تعقیب نوبخت

احمد توکلی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز دیده‌بان شفافیت و عدالت، در کانال تلگرامی خود نوشت: بنا بر گزارش رسمی مرکز پژوهش‌های مجلس، شورای حقوق و دستمزد از آغاز به کار دولت فعلی تا ماه‌های اخیر، سه سال متوالی، تشکیل نشده بود؛ بنابراین: 1. هیچ‌یک از موارد دریافت‌های نجومی موافقت شورای حقوق و دستمزد و تأیید رئیس‌جمهور را نداشته‌اند، پس همه آن‌ها غیرقانونی و نامشروع هستند. 2. مسئولیت این حرام‌خواری علاوه بر وزرا و رؤسای دستگاه‌ها، به‌عهده آقای نوبخت هم قرار دارد؛ زیرا چه‌ کاری به‌خلاف قانون انجام شود و چه وظیفه‌ای قانونی ایفا نگردد، در هردو صورت قانون نقض شده است. ماده 598 قانون مجازات اسلامی تکلیف مدیران حرام‌خواری را که با تصرف غیرمجاز، اموال عمومی را تضییع کرده‌اند معلوم کرده است. همچنین تکلیف آقای دکتر نوبخت را نیز که اهمالش در انجام وظیفه قانونی، جرم را ممکن ساخته، روشن شده است. ماده 598 قانون مجازات اسلامی برای جرم استفاده غیرمجاز از اموال عمومی، البته به‌شرط آن‌که برای نفع خود و دیگران نبوده باشد، چهار مجازات تعیین کرده است: 1) استرداد مبلغ، 2) جبران خسارت وارده، 3) پرداخت اجرت‌المثل و 4) 74 ضربه تازیانه! و اگر خودش از آن منتفع شده باشد بر مجازات‌های مذکور، جزای نقدی معادل مبلغ انتفاعی نیز اضافه می‌شود. در ذیل همین ماده آمده است: «... همچنین است درصورتی که به‌علت اهمال یا تفریط موجب تضییع اموال و وجوه دولتی گردد». اگر آقای نوبخت در انجام وظیفه قانونی خویش اهمال نمی‌کرد و شورای حقوق و دستمزد مرتباً تشکیل می‌شد آیا این بی‌شرمی‌ها رخ می‌داد؟


شعار مرگ بر منافق اصولگرایان بر سر مطهری

محسن کوهکن در صحن علنی مجلس و در حالی که مطهری ریاست مجلس را بر عهده داشت در تذکری شفاهی گفت: ای کاش آقای لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشتند، چون این تذکر درباره شماست. در شرایطی که مشکلات اقتصادی و اشتغال وجود دارد، زیبنده اعضای هیات رییسه نیست خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان درست کند و آنچه مدّ نظر حضرت امام بوده است را زیر سوال ببریم لذا به شکلی سخن بگویید که بیگانگان سوءاستفاده نکنند. مطهری بعد از نطق کوهکن در پاسخ به او گفت روشن است که شما نامه را نخوانده‌اید و حتما این نامه را مطالعه کنید. هر مسئله در جای خود باید حل شود و اینطور نیست که فقط به یک بعد بپردازیم. او در پاسخ به ادعای کوهکن که گفته بود امام با این نامه زیر سوال رفته است، گفت: این ادعا درست نیست و مسئله چگونگی اجرای دستور امام بوده است. ضمن اینکه بارها شده است که امام و مقام رهبری صحبت‌هایی داشتند که با استقبال رسانه‌های بیگانه مواجه شده است؛ مثل فرمان هشت ماده‌ای امام درباره ممنوعیت شنود؛ که یک هفته رسانه‌های بیگانه از امام تمجید می‌کردند. بعد از پایان جواب مطهری، بارها محسن کوهکن سر مطهری فریاد زد که نطق نکن و حاجی‌دلیگانی، پورمختار و کریمی قدوسی شعار مرگ بر منافق سر دادند. پس از آرام شدن صحن جواد کریمی قدوسی با حرکت‌ در میان صندلی‌های نمایندگان مجلس یادداشت‌های کوچکی را بین نمایندگان اصولگرای مجلس توزیع کرد. صرتط این خبر را منتشر کرد.


سخنان پشت تریبون نان و آب نمی‌شود؟!

آیت الله محسن غرویان، در خصوص حواشی اخیر پیرامون لغو کنسرت‌ها در برخی از شهرها از جمله مشهد گفت: برخی از آقایان گفتهاند کنسرت مگر برای مردم آب و نان می‌شود، به نظرم این سخنان هم کاملا اشتباه است. بحث کنسرت بحث آب و نان نیست و با ملاک آب و نان نمیتوان مورد ارزیابی قرار داد.کنسرت هم نوعی موسیقی است که با فرهنگ و ارزش‌های مردم ارتباط دارد و نمیتوان همه چیز را با ملاک آب و نان تعیین کرد؛ اگرنه می‌توان گفت که سخنانی هم که پشت تریبون زده میشود مگر برای مردم نان و آب می‌شود. برخی از سخنرانی ‌ها هم برای مردم نان و آب نمی‌شود. کنسرت و موسیقی را مردم دوست دارند و علاقه دارند که مقداری از وقت خود را با چنین مسائل فرهنگی پر کنند و نشاط پیدا کنند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.


فراكسيون اصولگرايان در اقليت محض

روزنامه اعتماد با اشاره به تشکیل فراکسیون مستقلین مجلس، تعداد اعضای فراکسیون اصولگرایان را رو به کاهش خواند. این روزنامه نوشت: اگر تعداد اعضاي فراكسيون اميد ١٥٠ نفر و تعداد اعضاي فراكسيون مستقلين هم ٨٠ نفر و مجموع نمايندگان حاضر در مجلس ٢٨٦ نفر باشد، فراكسيون اصولگرايان در خوش‌بينانه‌ترين حالت تنها ٥٦ عضو خواهد داشت. عددي كه فراكسيون اصولگرايان را در اقليت محض قرار خواهد داد.


كسي نبايد خودش را قيم اصلاحات بداند

صادق خرازي اظهار داشت: كساني كه شعار شخص واحدي را در انتخابات مي‌دهند، راه نقد را مي‌بندند ونقض غرض مي‌كنند. فردي بود كه بنده اسم او را نمي‌خواهم ببرم، روزگاري اين شخص هر كس بدون وضو اسم آقاي عارف را بر زبان مي‌برد نمي‌بخشيد الان بدون هتاكي اسم آقاي عارف را نمي‌آورد. ما مي‌گوييم كسي نبايد خودش را قيم جوانان و اصلاحات بداند. اگر آقاي خاتمي موقعيت ويژه‌اي دارد كه دارد، معلول چند موضوع است. ما جوان‌هاي‌مان را دست كم گرفته‌ايم. آيا ما جوان‌ها را مي‌خواهيم براي اينكه مجلس گرم‌كن ما باشند. چه زماني دوران بازنشستگي من سياستمدار آغاز خواهد شد؟ چه زماني اين سيكل سياسي خواهد توانست كه روند‌هاي دموكراتيك را تقويت كند؟ ازميان كساني كه دغدغه ايران فردا را دارند، فارغ از همه اختلافات فكري و نظري كه وجود دارد، آقاي روحاني يكي از مهم‌ترين انتخاب‌ها است. يكي از مهم‌ترين گزينه‌ها براي تصميم‌سازي است. اگر آقاي روحاني احساس امنيت بكند، گردش به راست مي‌كند.روحاني باید پاسخگو باشد. باید با روحانی چانه‌زني و مذاكره کنیم. اينكه بزرگان اصلاحات در سبد راي خودشان بتوانند مكانيزم‌هايي را برقرار كنند كه آقاي روحاني بتواند دغدغه پژواك و دغدغه اصلي اصلاحات را از درون اصلاحات جذب كند، بفهمد و بتواند روي آن مانور بدهد. فكر مي‌كنم كه آقاي روحاني درهاي گفت‌وگو را با گروه‌هاي سياسي باز كرده است. آقاي روحاني در هفته گذشته مذاكره داشته است. با بعضي از شخصيت‌هاي سياسي ديدار كرده است. اعتماد این خبر را منتشر کرد.


حکم هیات عالی حل اختلاف قوا درباره مینو خالقی ابلاغ نشده است

علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای نگهبان به استناد ماده 73 قانون انتخابات مجلس، سلامت انتخابات یک حوزه را تایید کرده اما آرای یکی از منتخبان را باطل کرده و ما با این استفساریه قصد داشتیم این راه را ببندیم. موضوع مینو خالقی در هیات عالی حل اختلاف قوا مطرح شد اما هیچ وقت حکمی از آنجا ابلاغ نشد. این استفساریه قانون گذاری جدید نیست اینکه می گویند در این استفساریه تفسیر قانون اساسی صورت گرفته است درست نیست؛ بلکه در اینجا تفسیر قانون عادی انجام گرفته است و توضیحی ارائه شده که این به معنای قانون گذاری جدید نیست. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


اصلاح‌طلبان از قدرت تشکیلاتی فوق‌العاده‌ای برخوردارند

عباس سلیمی نمین در یادداشتی با عنوان «انتخابات ریاست‌جمهوری وآسیب شناسی عملکرد نخبگان اصولگرا» که در سایت الف منتشر شد، با اشاره به فرصت باقی مانده تا انتخابات سال آینده، تحرکات اردوگاه رقیب اصولگرایان را گوشزد کرد و با تأکید بر اینکه «رصد تحرکات انتخاباتی کنونی طیف‌های مختلف سیاسی حکایت از آن دارد که همچون گذشته اصولگرایان بسیار دیرهنگام و با فاصله زمانی چشمگیر از رقبا به صحنه می‌آیند» تصریح کرد: در حالی که صرفاً چند ماه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها مانده است، از این طیف اقداماتی جدی برای کسب آمادگی و سازماندهی پایگاه اجتماعی خود شاهد نیستیم. مثلث آنلاین این خبر را منتشر کرد.


احمدی‌نژاد و بنی‌صدر صلاحیت‌رییس‌جمهوری نداشتند

عباس دوزدوزانی وزیر ارشاد دولت شهید رجایی تشبیه احمدی‌نژاد به شهیدرجایی را ادعایی پوچ می‌خواند و تأکید می‌کند: احمدی‌نژاد و بنی‌صدر دو قماش غیر از هم، با دو ساختار شخصیتی مغایر بودند و هیچ یک برای مسئولیت ریاست‌جمهوری صلاحیت نداشتند.این مطلب در خبرآنلاین منتشر شده است.


انتقاد یک مقام سپاه به تعداد مدالهای المپیک ایران

فدوی گفت: یک موضوع مهم که در کنار توانمندی‌های افراد بسیار اهمیت داشته و ساری و جاری است، همان جان انسان‌هاست و اینکه انسان به مرحله‌ای برسد که آماده جانفشانی در راه خدا باشد. ملت ما در این عرصه تا حد توان افتخارآفرینی کرده و این حد و اندازه مردم ما و انقلاب اسلامی ماست.وی با اشاره به بازی‌های المپیک تصریح کرد: آیا حد و اندازه یک ملت 85 میلیونی که 37 سال است در خطیرترین صحنه‌های عالم دست و پنجه نرم کرده و در این مسیر موفق بوده است، تنها سه مدال طلا در المپیک است؟ متاسفانه برخی مسئولان کشور اعلام می‌کنند که حد ما همین است، اما این‌گونه نیست و باید به خودباوری برسیم.فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قطعا اگر کاری را آغاز کنیم، موفق خواهیم شد چراکه خداوند این حد و اندازه را برای بندگان خود قرار داده است. بر سر مسائل ابتدایی جامعه گیر کردن نشان از وجود مشکل در بخشی از کار و طی نکردن روال درست امور است.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.


یکی از شانس‌های مدال طلا ممنوع‌الخروج است

با پایان رسیدن بازی های المپیک ریو، ورزشکاران سراسر جهان خود را برای حضور در بازیهای پارالمپیک 2016 آماده می کنند و کاروان ایران هم دهم شهریور عازم ریودوژانیرو می شود اما یکی از قهرمانان کشور ممنوع الخروج است. علی صادق زاده عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران که مدال برنز پارالمپیک پکن و لندن را در کارنامه اش دارد به دلیل اجرا گذاشته شدن مهریه توسط همسرش نمی تواند از کشور خارج شود و این روزها به مشکل خورده است. البته فدراسیون جانبازان و معلولین در این مدت تلاش کرده اند تا مشکل این قهرمان را حل کنند تا بتواند به ریو سفر کند و اکنون به نظر می رسد تنها وزارت ورزش و جوانان است که می تواند این مشکل را حل کند. نکته اینجاست که صادق زاده در تمرینات رکوردهای فوق العاده ای داشته و شاس کسب مدال طلا در ریو است. صادق زاده می گوید:« 514 سکه بدهکار هستم و از اردیبهشت ممنوع الخروج هستم. تنها با رضایت همسرش می توانم از کشور خارج شوم. این مطلب در خبرآنلاین منتشر شده است.


قیمت عجیب یک میوه خارجی

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: قیمت هر کیلو انار خارجی در میادین میوه‌و‌تره بار 40 هزار تومان و قیمت میوه‌های تابستانه با توجه به نزدیکی به پایان فصل ثابت مانده است.علی مهاجران، با اشاره به ورود نوبرانه جدید به میادین میوه‌و تره بار گفت: انار به تازگی وارد میادین شده و قیمت آن کیلویی 4 هزار تومان است که قیمت این میوه از نوع وارداتی که تا دو هفته اخیر در میادین به فروش می‌رسید کیلویی 40 هزار تومان بوده است و نارنگی تخم ژاینی داخلی نیز تا چند روز آینده وارد میادین می‌شود و قیمت آن هنوز مشخص نیست.


واکنش عارف به انتقادات تند صادق خرازی

محمدرضا عارف در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی صادق خرازی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، گفت: تا به امروز حزب ندا به عنوان تشکل منتسب به آقای خرازی همکاری خوبی با شوررای عالی سیاستگذاری داشته است.وی تصریح کرد: الان هم جمع بندی همه اصلاح طلبان این است که یک شورا، مدیریت سیاست ها و راهبردها را پیگیری کند. درباره ساختار و نوع عملکرد این شورا هم در حال بحث کردن هستیم.نماینده تهران با تاکید براینکه باید از تجربه خوب عملکرد این شورا در انتخابات مجلس دهم برای انتخابات سال 96 نیز بهره گرفت، گفت: باید مسیری که از سال 92 شروع شد و در سال 94 دنبال شد برای سال 96 نیز مد توجه قرار گیرد.رییس فراکسیون امید مجلس درباره اینکه شانس روحانی برای قرار گرفتن به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان چقدر است نیز گفت: هنوز وارد بررسی مصداق ها نشده ایم. وقتی شورا تشکیل شد مصادیق مورد بررسی قرار میگیرند.این مطلب در خبرآنلاین منتشر شده است.


مسئله حصر در حوزه قوه مجریه نیست

مجید انصاری در مورد اقدامات دولت و رییس جمهور برای رفع حصر از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات گفت:‌ هر یک از قوای سه گانه حوزه اختیاراتی دارند و براساس قانون اساسی اگر موضوعی در حوزه یک قوه بود، قوای دیگر نمی توانند در آن ورود داشته باشند و باتوجه به اینکه مسئله حصر ماهیت قضائی دارد، در حوزه قوه مجریه نیست. با این وجود و با توجه به اینکه رئیس جمهور مجری قانون اساسی است در حد امکان و مقررات مساله را پیگیری می کنند اما باید یادآور شد این موضوع از حوزه اختیارات رئیس قوه مجریه خارج است.این مطلب در هعصرایران منتشر شده است.


سه روش سفارتخانه های عربستان برای زمینگیر کردن برجام در اروپا

سفارتخانه های عربستان در کشورهای اروپایی مأموریت یافته اند اقدامات اقتصادی سفارتخانه ها و بازرگانان ایرانی را تحت کنترل قرار دهند و ایجاد مانع کنند.مکانیزم کار نیز بدین صورت است که سفارتخانه های عربستان در هر کشور اروپایی، با یک یا چند شرکت محلی که به اطلاعات اتاق های بازرگانی و صنعتی دسترسی دارند قرارداد خرید اطلاعات منعقد کرده اند. این شرکت ها موظف اند هر گونه تماس یا قرارداد ایرانی ها با شرکت های اروپایی را به اطلاع سفارتخانه های عربستان برسانند. «دادن پیشنهاد برای معامله پرسودتر با عربستان»، «تهدید شرکت های اروپایی به ممنوعیت معامله با عربستان در صورت همکاری با ایران» و نیز «تهدید به لغو قراردادهای موجود با عربستان»، سه روش اصلی سفارتخانه های سعودی برای منصرف کردن اروپایی ها از تعامل اقتصادی با ایران است.این مطلب در عصرایران منتشر شده است.


چرا دلواپسان از عادی شدن روابط ایران با جهان استقبال نمی‌کنند؟

سید مصطفی تاجزاده در گفت‌وگو با هفته‌نامه دولت و ملت گفت: دلواپسان ‌می‌دانند اگر روابط ایران با دنیا عادی شود، این امر به عادی شدن مناسبات در داخل کشور ‌می‌انجامد و این روال به نفع آنها نیست. چرا که آنها در انتخابات آزاد ناکام ‌می‌مانند و فقط در انتخابات استصوابی و درغیاب میلیون‌ها ایرانی ‌می‌توانند رای بیاورند.


تبلیغ با خودروی پلاک دولتی برای سفر احمدی نژاد

کاربر فیسبوکی به نام «جواد» با انتشار این عکس نوشت: «این عکس رو دیدم واقعا به مظلومیت دولت دکتر روحانی یقین پیدا کردم. این عکس در حاشیه مراسم سخنرانی رییس دولت نهم و دهم و اعجوبه ی قرن در قزوین گرفته شده است. با خودروی پلاک دولتی، سفر احمدی‌نژاد به قزوین رو تبلیغ می کند!». انصاف نیوز این خبر را منتشر کرده است.

شعار مرگ بر منافق بر سر مطهری/ کنایه وزیر کشور به احمدی نژاد/ واکنش عارف به انتقادات تند صادق خرازی/ سه روش عربستان برای زمینگیر کردن برجام/ جلسه اصلاح طلبان با ورزشکاران پیش از انتخابات!

مشاور هاشمی بازداشت شد

صبح امروز تعدادی از ماموران با لباس شخصی، با حضور در منزل فواد صادقی، مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی او را بازداشت کردند. خبرگزاری تسنیم نوشت: «یک مشاور رسانه ای هاشمی رفسنجانی با حکم قضایی بازداشت شد. یک منبع آگاه قضایی اظهار داشت: "ف.ص.” امروز با حکم مرجع قضایی بازداشت شده است. علت این بازداشت هنوز اعلام نشده است. وی که سابقه بازداشت در فتنه ۸۸ را نیز در سوابق خود دارد، مدیر یکی از سایت‌های فعال در راستای انتشار مواضع فتنه‌گران در سال ۸۸ بود.». همچنین سایت «روزنو» در این باره نوشته است: «هنوز مشخص نیست بازداشت فواد صادقی برای اجرای حکم است یا دلیل دیگری دارد. به گفته ی منابع آگاه فواد صادقی بعد از بازداشت به محل کارش برده و کامپیوتر آن ضبط می شود».


تبریک به مدال آور کشور آذربایجان در سنندج

نصب بیلبورد تقدیر از کشتی‌گیر سنندجی تیم ملی آذربایجان در سنندج.

شعار مرگ بر منافق بر سر مطهری/ کنایه وزیر کشور به احمدی نژاد/ واکنش عارف به انتقادات تند صادق خرازی/ سه روش عربستان برای زمینگیر کردن برجام/ جلسه اصلاح طلبان با ورزشکاران پیش از انتخابات!

کنایه وزیر کشور به احمدی نژاد

عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در جمع مدیران، نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف مردم شهرستان علی آباد افزود: قبل از سال 92 شاهد این بودیم که حرف رهبری را گوش نمی‌کردند و خانه نشینی 11 روزه را دیدیم اما امروز می بینیم یک وحدت بین سران قوا وجود دارد و همه تابع رهبری هستند. حل مساله تهدید و تحریم ایران که با مساله هسته ای گره خورده بود یکی از قول‌های رییس جمهوری بود که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه اقدامات لازم دنبال شد.


جلسه اصلاح طلبان با ورزشکاران پیش از انتخابات!

الياس حضرتي از جلسه اصلاح طلبان با ورزشکاران شورای شهر تهران پیش از انتخابات هیئت رئیسه خبر داد.نماينده تهران در گفت و گویی با اشاره به انتخابات هيئت رييسه شوراي شهر تهران گفت: اميدوار هستيم كه اين دوره اقاي مسجد‌جامعي راي بياورد.وی تاکید کرد: كانديداي ما اصلاح‌طلبان در شورا اقاي مسجد جامعي است و حمايت هاي لازم را در اين باره نيز انجام مي‌دهيم. وي در خصوص فضاي حاكم بر شوراي شهر در استانه انتخابات تاكيد كرد: فضا مبهم است و نمي توان به صورت واضح گفت فضا به كدام سمت است ولي اين را مي‌توان به خوبي فهميد كه رييس شوراي شهر را آن چهار ورزشكار مشخص مي كنند.حضرتي تصريح كرد: اصلاح طلبان جلسه ای با ورزشكاران گذاشته اند كه اميدواريم نتيجه خوبي داشته باشد.وي با اشاره به نقش ورزشکاران شورا در انتخابات ریاست تصريح كرد: بايد واقع بينانه نگاه كرد ولي نمي توانيم از اين موضوع هم به راحتي گذشت كه اين افراد قدرت اقتصاديشان بيشتر از بقيه است.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


روایت سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری جاسوس هسته ای

غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و یکمین نشست خبری خود در هفته دولت با اصحاب رسانه درخصوص وجود یک عامل نفوذی در تیم هسته‌ای اظهارداشت: اصل دستگیری درست است و تحت تحقیب قرار داشت و بعد از چند روز با قرار وثیقه آزاد شد.وی افزود: فرق است بین اینکه فردی تحت تعقیب قرار گیرد با اثبات اتهام و این دو از هم متفاوت است.


مگر از اموال پدری‌‌ خود به مردم یارانه می‌دهید که دم از عزا گرفتن می‌زنید؟

محمدحسین صفار هرندی ظهر امروز در همایش قشر بسیج کارمندان که به مناسبت هفته دولت و با حضور 700 کارمند بسیجی استان قم، در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در پاسخ به برخی از مسؤولان که گفته‌اند هنگام واریز یارانه به حساب مردم عزا می‌گیریم،‌ باید گفت مگر دارید از اموال خود یا از اموال پدری‌‌ خود به مردم یارانه می‌دهید؟ ‌این اموال متعلق به خود مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار