بازدید معاون عمرانی استاندار از متروی تبریز؛
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از خط یک متروی تبریز حد فاصل ایستگاه شهریار تا میدان ساعت، از نزدیک بر مراحل آماده‌سازی این مسیر نظارت کرد.
کد خبر: ۲۹۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 04 September 2016
مهندس محمدصادق پورمهدی در این بازدید که به همراه جمعی از مسوولان اجرایی و خبرنگاران صورت گرفت، از افتتاح فاز اول و دوم خط یک مترو تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: همان‌طور که قبلا به مردم تبریز وعده داده بودیم تلاش می‌کنیم تا مترو تا پایان شهریور به میدان ساعت برسد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تاکنون زیرسازی‌ها و ریل‌گذاری خط یک مترو تا میدان ساعت تقریبا به اتمام رسیده و سیستم ایمنی در حال نصب است و امیدواریم مردم تا پایان شهریور بتوانند سوار مترو شوند.

پورمهدی با بیان این که پیمانکاران مترو به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، گفت: نزدیک به دو هزار نفر در خط یک و دو قطار شهری تبریز در زیر زمین فعالیت می‌کنند تا بتوانیم به وعده‌ای که به مردم داده‌ایم عمل کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اولویت اول در این پروژه، اتمام فاز دوم خط یک تا میدان ساعت بوده و فاز سوم تا چهارراه لاله نیز تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری خواهد رید.

پورمهدی با اشاره به اهمیت مترو در توسعه حمل‌ونقل عمومی، تاکید کرد: توسعه مترو عین عدالت بوده و خدمتی است که همه مردم از آن در کمترین زمان استفاده می‌کند.

وی با بیان این که شهر تبریز نیازمند چنین خدماتی است، ادامه داد: با توجه به آماده شدن تبریز برای سال 2018 الزاماً باید خط یک تا آن زمان به‌صورت صد در صد به پایان برسد.

پورمهدی ادامه داد: برای اتمام خط یک مترو، یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بر اساس اولویت‌بندی از طریق شهرداری، دولت، عرضه اوراق مشارکت و جذب سرمایه‌گذاری تامین خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کیوان اقسامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
خبرهاتون همه به روز و عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار