ایران ۴- پاراگوئه ۳ صعود به نیمه نهایی جام جهاني؛
تیم ملی فوتسال ایران با شکست پاراگوئه به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال راه پیدا کرد.
کد خبر: ۳۰۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰ 25 September 2016
به گزارش تابناک تبریز،تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتسال در دقایق ابتدایی بامداد روز یکشنبه ۴ مهرماه در سالن کولیسو بیسنتناریو به مصاف پاراگوئه رفت.

شاگردان ناظم‌الشریعه در وقت‌های قانونی به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند.

شاگردان ناظم الشریعه از ابتدا نسبت به حریف برتری محسوسی داشتند اما این تیم پاراگوئه بود که که در دقیقه ۱۳ توسط مارتینز به گل نخست دست پیدا کرد. دو دقیقه و سی ثانیه بعد شوت مهلک اسماعیل پور کار را به تساوی کشاند اما سی ثانیه پیش از پایان نیمه نخست، سالاس، دوباره پاراگوئه را پیش انداخت تا نیمه اول با برتری این تیم پایان بپذریرد.

نیمه دوم:

ایران با همان ترکیب ابتدایی، نیمه دوم را هم آغاز کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه که از ابتدای این نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتند در دقیقه ۲۳ با شوت سنگین مهدی جاوید به گل تساوی رسیدند.

در دقیقه ۲۵ روی یک رفت و برگشت ایران صاحب یک موقعیت شد که شوت محمد کشاورز به تیرک دروازه پاراگوئه برخورد کرد. باز هم شانس یار ایران نبود و در دقیقه ۳۱ شوت فرهاد توکلی به تیرک عمودی دروازه پاراگوئه برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ خیمنز دروازه‌بان پاراگوئه دچار مصدومیت شد که همین موضوع باعث شد بازی برای لحظاتی متوقف شود. این دروازه‌بان پس از این از زمین مسابقه بیرون رفت و جای او را اسپینولا گرفت. لحظاتی بعد فرهاد توکلی صاحب موقعیت شد که گابریل آیالا بازیکن پاراگوئه با کشیدن پیراهن او مانع از ادامه حرکت وی شد و داور مسابقه با اعلام خطا بازیکن این تیم را از زمین مسابقه اخراج کرد. ثانیه‌هایی بعد ایران در یک صحنه با کار ترکیبی خوب توسط مهدی جاوید به گل رسید.

پس از این پاراگوئه از سیستم پاورپلی استفاده کرد و در حالیکه یک دقیقه و ۲۱ ثانیه به اتمام مسابقه باقی مانده بود خطای هند بازیکن ما موقعیتی را برای پاراگوئه فراهم کرد که این توپ با ضربه ویلالبا به گل تبدیل شد.

نیمه نخست وقت اضافه هادر حالی بدون رد و بدل شدن گل خاتمه پیدا کرد که پاراگوئه حرفی برای گفتن نداشت و کلا در دفاع بود. در نیمه دوم و در فاصله ۲۲ ثانیه تا پایان، افشین اسماعیل پور بازهم خوش درخشید و موفق شد گل پیروزی بحش ایران را به ثمر برساند.

 روسیه حریف ایران شد
تیم ملی فوتسال روسیه با برتری 6 بر 2 مقابل اسپانیا، به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال راه یافت و حریف تیم ملی ایران شد 
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
از صمیم قلب افتخار میکنم...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :