دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات را ندارم و شخصا به عنوان نامزد در انتخابات بعدی حاضر نخواهم شد.
کد خبر: ۳۰۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 25 September 2016
به گزارش تابناک تبریز؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص گمانه زنی هایی که برای ورود وی به انتخابات سال 96 وجود دارد اظهار داشت: در حال حاضر وظیفه خود را تقویت اقتدار نظام می دانم و علت اینکه دوباره لباس پاسداری پوشیدم مربوط به تهدیداتی است که اخیراً برای کشور ما و جهان اسلام به وجود آمده است.

وی ضمن بیان این نکته که امنیت و اقدار ایران اسلامی از همه چیز برای من مهم تر است، خاطر نشان کرد: امروز وقت خود را در این مسیر صرف می کنم و برای آموزش های نظامی و انتقال تجارب به برادران خود در سپاه کمک می کنم؛ سعی می کنم پاسدار اقتدار و امنیت کشور باشم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا در جلسات هماهنگی اصولگرایان حاضر می شوید و اگر اصولگرایان از شما بخواهند که به عنوان نامزد در انتخابات آتی حاضر شوید آیا تصمیم تان عوض می شود گفت: به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات را ندارم و شخصا به عنوان نامزد در انتخابات بعدی حاضر نخواهم شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار