استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نسل جدید تشنه شنیدن تجربه ها و خاطره های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: ضروری است رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ثبت این خاطره ها در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت تلاش کنند.
کد خبر: ۳۰۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، اسماعیل جبارزاده در همایش تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، افزود: هدف از این جلسه تجدید دیدار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: هر کسی که حضور شهدا را درک کرده و از نزدیک با آنها زندگی کرده است نقش مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت دارد.

جبارزاده با بیان این که برگزاری این همایش ها تجدید میثاقی با شهداست، گفت: ذات انسان فراموش کار است و این تجدید دیدارها مروری بر گذشته و تجدید بیعتی با شهداست تا بتوانیم نقشه راه آینده خود را در هرموقعیت و مکان که هستیم در مسیر آن عزیزان ترسیم کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که روحیه جهادی و شهادت طلبانه عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود امروز نیز در این روزهای سخت که دشمن در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ما سرجنگ دارد باید با روحیه جهادی و بسیجی خدمات خود را برای مردم بزرگوار میهن ارایه دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز که دشمنان نظام و اسلام از طریق جنگ نرم جوانان میهن اسلامی ما را مورد هدف قرار داده است ، بیان خاطرات، رشادت ها و جوانمردی های شهدا بر تقویت نیروی ایمان و اراده جوانان کمک می کند.

وی با تاکید بر این که انتقال خاطرات رزمندگان به نسل های آینده یک وظیفه است، ادامه داد: رزمندگانی که تا کنون موفق به ضبط خاطرات خود نشده اند، می توانند با مراجعه به اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان نسبت به این مهم اقدام کنند.

جبارزاده با بیان این که روحیه بسیجی و جهادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به نسل حاضر انتقال یابد، افزود: رزمندگان و پیشکسوتان حلقه وصل فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی هستند.

وی اظهار کرد: صمیمیت، وحدت، همدلی و برادری عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود و نباید گذشت زمان و مسایل سیاسی، جناح بندی و گروه بندی ها سبب شود که محبت ما نسبت به همدیگر کم شود که لطمه این کدورت ها ابتدا به خود و سپس به جامعه وارد می شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: باید تا آن جا که می توانیم روحیه صمیمت، وحدت، برادری و دوستی را در جامعه تقویت کنیم زیرا که وحدت رمز پیروزی و موفقیت کشور است.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری محور وحدت هستند، گفت: اختلاف بین نیروهای انقلاب اختلافی است که دشمنان نظام ایجاد می کنند و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در حفظ وحدت و همدلی افراد در جامعه دارند.

در این آیین از تعدادی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :