کلنل حسن آتیلا اوغور در مصاحبه با روزنامه ینی شفق ترکیه از افشای یک طرح استعماری برای راه اندازی دومین کودتای نظامی ترکیه در ماه های آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 27 September 2016
Image result for ‫کودتای ترکیه‬‎ 
کلنل حسن آتیلا اوغور در مصاحبه با روزنامه ینی شفق ترکیه از افشای یک  طرح استعماری برای راه اندازی دومین کودتای نظامی ترکیه در ماه های آینده خبر داد.
 
او که از بازنشستگان ارتش ترکیه است انگشت اتهام را به سمت دولت انگلستان و رسانه های این کشور دراز می کند. او معتقد است کودتای 15 جولای 2016 محصول عمل fbi,و سازمان اطلاعات و امنیت ملی امریکا یعنی cia بوده است هرچند در ظاهر دست های فتح الله گولن به خون 241 کشته این کودتا آغشته به نظر می رسد.

 
 
کلنل حسن اذعان می نماید نباید فکر کنیم کودتا تمام شده است و به ثبات رسیده ایم. او از بازگشت کودتای دوم به مدیریت و هدایت انگلیسی ها بسیار نگران است. علایم مشخصی که از دیدارهای چند هفته قبل سرکنسول انگلیس در مناطق شرقی ترکیه با قبایل و خاندان های مختلف این منطقه اقلیت نشین بدست آمده است را شاید بتوان مهم ترین سند برای اثبات واقعی بودن این طرح دانست.
 
او ادعا می کند این بار میدان داری نظامی کودتا با pkk  ونیز وظیفه به خیابان کشاندن مردم مناطق جنوب شرق ترکیه که اغلب از کردها هستند بر عهده حزب دمکرات hdp خواهد بود.
از سوی دیگر رسانه های انگلیسی مانند دیلی اکسپرس خط خبری جدیدی از احتمال ورود 10 هزر نیروی دریایی انگلستان مستقر در سواحل قبرس به محض وقوع کودتا در ترکیه کار کرده اند که احتمال میرود  این ورود به بهانه حفاظت از توریست های این کشور که اغلب به مناطقی مانند آنتالیا مسافرت می نمایند اتفاق بیفتد .
 
این ادعای که از به اذعان حسن اوغور از منابع مطمئنی استحصال شده  است را می توان در رابطه با سخنان مولود چاووش اوغلو بینعالی ایلدریم در هفته گذشته سنجید که گفته بودند برخی کشورهای غربی نقشه ای را که در سوریه اجرا کرده اند را می خواهند در ترکیه پیاده کنند.
 
نویسنده:محسن رضازاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
خب آقای ایلدریم ؟!!مرز ترکیه را بر روی تروریست ها ببند.از کشورهای عربی تبری بجو.دارند با کشاندن ترکیه به سوریه نابودش می کنند.فورا مرز های خود را ببند و پایگاه اینجرلیک را بر روی غربی ها ببند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :