سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:از وزیر ورزش و جوانان دو سوال دارم که امیدوارم پاسخم را بدهد.
کد خبر: ۳۰۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 27 September 2016
امیر قلعه نویی در گفت و گو با کاپ، درباره بستری شدن منصور پورحیدری در بیمارستان اظهار داشت:

من هفته قبل با خانم دکتر شجاعی همسر منصورخان حرف زدم، با خودش هم صحبت کردم. ابتدا من تماس گرفتم ولی ایشان خواب بود اما سپس محبت کرد و با من تماس گرفت. من قبلا هم درباره این مرد حرف هایم را زده ام. قبلا هم گفته ام که اسطوره واقعی استقلال پورحیدری است. این را چون مریض است نمی گویم بروید به آرشیو نشریات رجوع کنید و ببینید نظرات من درباره منصورخان چه بوده است. مثل عده ای ادا در نمی آورم. هنرپیشه هم نیستم. یعنی فیلم بازی کردن بلد نیستم.

وی ادامه داد:

منصورخان برای استقلال تلاش بسیاری کرده است. او به خاطر تیم و خرج و مخارج آن نمایشگاه خودش را فروخت. این را می توانید از آقای حسن ترابپور بپرسید که خود او هم به خاطر استقلال زندگی اش را فروخت. از نظر فنی و اخلاقی هم که اصلا نیازی نیست درباره پورحیدری صحبت کنیم. او با بی پولی های استقلال ساخت و بدون ادعا کار کرد. برایش آرزوی سلامتی می کنم. همیشه این بزرگان برای من قابل احترام بودند. من حتی روز عید غدیر وظیفه خودم دانستم و به آقای پرویز مظلومی زنگ زدم و تبریک گفتم و به آقای اولیایی هم همین طور. ولی بلد نیستم شو بازی کنم و هرکاری که انجام می دهم در بوق کنم و به همه بگویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره خواسته مسئولان تیم فوتبال فولاد یاسوج حریف آنها در جام حذفی که درخواست خوابگاه و غذا کرده اند گفت: 

خدا شاهد است که امروز پیگیر این موضوع بودم. به آقای ایوب ذوالفقاری گفتم حتما یک جا را پیدا کنید تا این تیم در آنجا اسکان یابد. جایی که در شان این تیم خوب باشد. ما یک جایی در طلاییه داریم که بازیکنان خودمان در آنجا اسکان پیدا کردند. اما متاسفانه اعلام شد که آتش نشانی آنجا را رزرو کرده است. من حتی از آقای ذوالفقاری خواستم که از سردار آجرلو کسب اجازه کند و اتفاقا سردار هم تاکید داشت که حتما باید تلاش کنیم تا یک جای خوب برای این تیم مهمان فراهم شود.

قلعه نویی درباره اینکه چه نگاهی به بازی با تیم گمنام فولاد یاسوج دارد اظهار داشت: 

درشرایط مسابقه بودن برای ما مهم است. من این بازی را آسان نمی گیرم و مطمئن باشید با همه پتانسیل و توان خود به این بازی می رویم. همان برنامه ای که در بازی های قبلی برابر پرسپولیس و سیاه جامگان داشتیم در این بازی هم پیاده می کنیم تا انشاالله شروع خوبی در جام حذفی داشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام گفت: 

من با پیمانکار صحبت کردم و راضی نبود. معتقدند دوگانگی تصمیمات کار را سخت کرده است. بنده معتقدم زمان کافی باید به چمن بدهند تا بازسازی شود و در واقع زنده شود. من خودم چون مدت ها در شهرداری بوده ام و تخصص دارم می دانم که اگر این چمن 26 مهرماه به بهره برداری برسد مهمان دو بازی خواهد بود و خیلی زود خراب می شود. به نظر من باید حساب شده درباره این چمن اقدام کرد.

قلعه نویی درباره صحبت های پرسروصدای وزیر ورزش و جوانان گفت: 

بنده جایی که مسئولیت ندارم نمی خواهم درباره آنجا صحبت کنم اما صحبت های اخیر جناب گودرزی بهانه ای شد تا دو سوال بپرسم تا بلکه ابهاماتی که در ذهن خودم وجود دارد از بین برود. اولین سوال این است که چرا آقای گودرزی آن سال که آن اتفاقات سر ما در استقلال آمد بنده را 5 دقیقه نخواست تا حرف هایم را بزنم و از من نپرسید چه داستان هایی در استقلال رخ داد که شما 13 بازی از حریفانتان جلو بودید اما مسابقه را واگذار کردید. چرا آن سال در نیم فصل 500 میلیون برای جذب بازیکن به تیم ما اختصاص ندادند و همان بازیکن را این فصل با مبلغی بالای یک میلیارد خریدند. مطمئنا اگر وزیر مرا می خواست خیلی از مسائل را که در استقلال رخ داده بود برایشان می گفتم. ما آن سال 15 میلیون تومان برای بازسازی چمن پول می خواستیم اما ندادند. آقای خاوری شاهد زنده است.

وی افزود: 

آن روزها خود آقای افشارزاده نبود و یک آقایی را در راس کار قرار داده بود و نگذاشت ما سه بازیکن بگیریم و تیم مان را تقویت کنیم.  سوال دومم هم از وزیر دو نقل قول بر می گردد. دوست دارم ایشان درست بودن یا کذب بودن این نقل قول ها را اعلام کند. از وزیر ورزش نقل شده که ایشان در جایی گفته است باید در فوتبال ایران علی پروین، علی دایی و امیر قلعه نویی کمرنگ شوند. بحث دیگر این است که به من گفته اند ما می خواستیم طلب تو را از استقلال پرداخت کنیم و حتی چک آن را کشیدیم اما وزیر ورزش مانع این کار شد. امیدوارم به جواب این سوالات خودم برسم. بنده یک سال در استقلال کار کردم و قراردادم اگر مثلا یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود 200 میلیون آن را گرفتم و سپس اعلام شد شما 30 درصد جریمه شده اید که آن جریمه هم کاملا غیرقانونی بود. بعد هم یک مبلغ بالایی به عنوان مالیات برای پولی که من نگرفته بودم لحاظ شد که همه اینها در نوع خودش جالب است.

قلعه نویی در پایان درباره موضوع ماندن یا نماندن سروش رفیعی در تراکتورسازی و همچنین شایعه مذاکره وی با برانکو ایوانکوویچ برای پیوستن به پرسپولیس گفت: 

من قبلا به باشگاه گفته ام که تکلیف سروش را مشخص کنند. اگر ماندنی است چه بهتر. اگر واقعا می خواهد برود زودتر وضعیت او مشخص شود تا ما به فکر جذب هافبک باشیم. اگر سروش دوست دارد بماند ما استقبال می کنیم اگر هم خواست برود برایش آرزوی موفقیت می کنیم. حالا نمی دانم چرا این روزها این موضوع سوژه رسانه ها شده است. شاید لیگ تعطیل است این اتفاق افتاده است. البته من با بازیکن صحبت نکردم و نمی کنم چون عادت ندارم با بازیکن صحبت کنم و این بحث را به باشگاه سپردم. درباره اینکه می گویند با برانکو حرف زده اشکالی نمی بینم. برانکو دوست من است و هیچ اشکالی هم ندارد سروش رفیعی با او صحبت کرده باشد. این حرف ها فقط در ایران زده می شود. به هر حال بازیکن مختار است درباره آینده اش تصمیم بگیرد. در کشور ما از این صحبت ها ماشاالله زیاد است. بازیکنی سه اخطاره می شود عده ای بدون مدرک و سند می گویند او سه اخطاره شده تا برابر فلان تیم بازی نکند. مگر یادتان نیست که بازیکن دورتموند در حالی که با بایرن مونیخ قرارداد بسته بود اما در فینال اروپایی آن بازی را برابر این تیم انجام داد. این صحبت ها برای ورزش ما خوب نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار