صنعت نفت آبادان 3 - ماشین سازی تبریز0
در دومین روز رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (جمعه) تیم‌های صنعت نفت آبادان و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست سنگین ماشین سازی تبریز پایان یافت.
کد خبر: ۳۱۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 21 October 2016
ماشین‌سازی که تنها برد این فصل خود را در هفته اول مقابل فولاد کسب کرده بود به امید تکرار این پیروزی در آبادان به میدان رفت ولی نتوانست رهاوردی از این میدان کسب کند و با شکست سه بر صفر به تبریز برگشت.
 

اولین گل این دیدار را حسین بغلانی در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی دروازه مهدی اسلامی وارد دروازه ماشین سازی کرد تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

نفت آبادان که از این گل روحیه گرفته بود در دقیقه 75 نفت توسط شوت زیبای حکیم انصاری  دروازه ماشین سازی را برای بار دوم باز کرد.

این پایان کار نبود و ماشین سازی که در دقایق پایانی به دنبال جبران نتیجه بود با اشتباه و گل به خودی، محمد نصرتی شکست سنگینی را متحمل شدند و با 6 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

ترکیب ماشین سازی: مانوئل فرناندز، محمد نصرتی، ادسون هنریکه، بهمن کامل، سعید مهدی پور، آندرانیک تیموریان، کاها شویلی، احمد کامدار، حامد پاکدل، بهرام احمدی و مهرداد بایرامی

ترکیب صنعت نفت آبادان: حسن هوری،محمد پورمحمد،حسین بغلانی،علی عبدالله زاده،کیم،حکیم نصاری،میلاد جهانی،برونو اولیویرا،زبیر نیک نفس،مجتبی ممچلی و محمد شادکام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :