استاندار، در پاسخ به درخواست امام جمعه اسکو مبنی بر تحقق وعده های مکرر دولتمردان محترم در خصوص تکمیل پروژه آزادراه تبریز سهند(شهید کلانتری) اظهار داشت: ما در دولت دکتر روحانی بنا نداریم وعده‌ای بدهیم که انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۳۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 21 October 2016
استاندار آذربایجان شرقی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان اسکو، با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی، توجه ویژه مدیران استان به استفاده از این ظرفیت‌ها را خواستار شد.
 
دستور ایجاد شهرک صنعتی اسکو
 
اسماعیل جبارزاده  دراین جلسه به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان دستور داد ایجاد شهرک صنعتی اسکو را با جدیت دنبال کند.همچنین جبارزاده با اشاره به ضرورت ایجاد بازار صنایع دستی در اسکو، از شرکت عمران شهر جدید سهند خواست در این خصوص مساعدت‌های لازم را انجام دهد
 
ایجاد پروژه جدید ممنوع
ازطرفی دیگر استاندار، در پاسخ به درخواست امام جمعه اسکو مبنی بر تحقق وعده های مکرر دولتمردان محترم در خصوص تکمیل پروژه آزادراه تبریز سهند(شهید کلانتری) اظهار داشت: ما در دولت دکتر روحانی بنا نداریم وعده‌ای بدهیم که انجام نخواهد شد، چرا که در دولت گذشته تنها 12 درصد از مصوبات سفرهای استانی عملیاتی شده و بقیه آنها بر دوش این دولت گذاشته شده است و این دولت نمی‌خواهد پروژه جدیدی را شروع کند.
 
هفته قبل نیز صادق پور مهدی معاون استاندار در جلسه شورای اداری چاراویماق با اشاره به اینکه مسوولیت اصلی توسعه استان بر عهده کارآفرینان بخش خصوصی است به صورت تلویحی مسئولیت های استانداری در خصوص توسعه استان را منکر شده  و یا اینکه با این بیان در صدد انتقال پیام ناتوانی در تحقق توسعه استان به افکار عمومی بوده است.
این در حالی است که بر اساس قانون اساسی وظیفه پیش بردن امورات راهبردی اجرائی مانند توسعه بر عهده دولت و در استان ها نیز برعهده مجموعه استانداری است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار