کد خبر: ۳۳۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 17 November 2016
 شاید برای رفتن جعفری آذر ، عزم ها در 5 مرداد 95 جزم شد. روزی که او حسب تبار و شخصیت سیاسی خود اقدام به بیان واقعیت هایی کرد که بسیاری از آنها از طرف کارشناسان همین دولت تدبیر و امید مهر تائید خورده بود.
این آمار و ارقام نشان می داد تلاش های سه ساله تیم استانداری در برابر آنچه بایستی انجام می دادند بسیار اندک بوده است و از سوی دیگر شرایط اجتماعی و عمومی استان چندان تعریفی ندارد. بگذریم از اینکه وضعیت استان به لحاظ تولید و اشتغال و سرمایه گذاری نیز دست کمی از این اوضاع ندارد.
 
جعفری آذر چه گفت؟
 
 استان آذربایجان شرقی از بین دوزاده استان پایلوت، دوازدهمین شهر         دین دار شناخته شده است.
در شاخصه تبعیض بدین معنا که عملکرد نظام چقدر از مولفه‌ی تبعیض فاصله دارد، استان بیست و یکم شناخته شد. همچنین مردم استان در میل به مهاجرت رتبه بالایی همچون 4 کشوری را کسب نموده اند. آماری که توسط جعفری آذر ارائه شد، ضعف در عملکرد هم نهادهای اجرائی  وهم نهادهای انقلابی  را بوضوح نشان می دهد. چراکه بر اساس آمار وی اعتماد به بسیج در استان ما در رتبه 13 کشوری جای دارد. در حالیکه بنابر آمار ارائه شده توسط فرمانده سپاه عاشورا استان ما در بحث دفاع از حرم های  اهل بیت در سوریه و عراق چه در بخش مالی و چه در حوزه منابع انسانی رتبه یک کشوری را بدست آورده است.
جعفری آذر ماخذ این مستندات را ، کتاب سنجش سرمایه‌ی اجتماعی کشور و پایش دین داری و عواطف دینی مردم که توسط جمعی از اساتید و کاشناسان وزارت کشور جمع آوری شده بود، معرفی نمود.
حال با این که در مدت 5 ساله مدیریت وی بر این سازمان  مدت تلاش های خوبی در زمینه آرشیو الکترونیکی، ارایه کارت هوشمند ملی وتعویض شناسنامه های قدیم به انجام رسیده بود  که به لحاظ کیفیت و کمیت همواره رتبه های نخست کشور را به دست آورده ایم بایستی دلیل  برکناری جعفری آذر را در میان گزینه های متعدد سیاسی بجوئیم. شاید آمار جعفری آذر که هنوز باقی مانده است یکی از این گزینه ها باشد. امری که شبستری تلویحا به آن اشاره نمود و گفت بعد از این آمارها باید دقیق تر باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
آقا اینجوری نیست که شما فرمودید ایشون مدیر خوبی نبودن و بیش از 85 درصد(اون هم با ارفاق در واقع 95%) کارمندان برای رفتنشان لحظه شماری میکردند و فقط کارمندانی از ایشون(شاید) راضی بودند که از شهرستان به مرکز استان انتقال یافته بودند(اون هم با سفارش ) به عنوان مثال کارمندانی بودند که 5 سال تقاضای انتقال به تبریز را داده بودند ولی قبول نمیشد ولی کارمندی بود که یک سال نیست استخدام شده و به تبریز اومد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار