نماینده مردم شاهین‌شهر از نطق امروز صبح لاریجانی از علی مطهری انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۳۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 22 November 2016
نماینده مردم شاهین‌شهر از نطق امروز صبح لاریجانی از علی مطهری انتقاد کرد.

به گزارش تابناک تبریز، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری گفت: از هیأت رئیسه مجلس به خصوص رئیس مجلس انتظار بی‌طرفی و رعایت عدالت و داشتن دید همه‌جانبه می‌رود. صبح امروز آقای رئیس به مطلبی اشاره کردند، در حالی که شاهد هستیم ده‌ها مورد سخنرانی‌های نمایندگان مجلس لغو می‌شود ولی مسأله‌ای در مجلس مطرح نمی‌شود، اما در یک مورد بخصوص آقای رئیس صحبت کردند و بدون اینکه دلایل طرف مقابل را در نظر بگیرند وارد موضوع شدند.

او ادامه داد: هیأت رئیسه رعایت عدالت و بی‌طرفی را نکرده است؛ یک مورد که مربوط به آقای مطهری بوده مطرح شده است. این همه حوادث در کشور وجود دارد اما سران سه قوه معمولاً به آنها وارد نمی‌شوند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: خبرهایی داریم که جریان خاصی پشت این موضوع بوده و البته جریان سیاسی هم نبوده است. عناصر نفاق پشت این مسأله بوده‌اند که این میتینگ را برگزار کنند.

حاجی دلیگانی متذکر شد: خوب بود نظرات دادستان مشهد را هم می‌شنیدند؛ از طرفی فکر می‌کنم این یک بازی برای سرگرم کردن مردم است تا مردم از اینکه مطالباتشان را بخواهند صرف نظر کنند. در حال حاضر مسائلی مثل اشتغال و جوانان وجود دارد و وظیفه مجلس این است که وقتش را صرف این مسائل کند. مشکل پدیده شاندیز، میزان و ثامن‌الحجج مسائلی هستند که باید به آنها توجه کنیم.

به گزارش ایسنا، در پاسخ به این تذکر حاجی دلیگانی، پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده داشت، تأکید کرد: این تذکر وارد نیست.

او ادامه داد: اینکه دادستان جلوی نماینده مجلس را بگیرد غیرقابل قبول است. شما به جای اینکه بگویید چرا برای دیگران نگفته‌اند می‌گویید چرا برای این فرد گفته شده است.

پزشکیان متذکر شد: چرا باید جلوی نایب رئیس مجلس را در این مملکت بگیرند که نتواند حرف بزند؟ اگر نماینده نتواند حرف بزند چه کسی حرف بزند؟ این کار اگر برای یک نفر هم اتفاق افتاده غلط است و هر کس این کار را کرده اشتباه کرده است.

پاسخ پزشکیان با استقبال نمایندگان و احسنت آنها مواجه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار