پیش بازی گسترش- سپاهان
تیم گسترش فولاد تبریز امروز پنج شنبه 11 آذر در دیداری سخت میزبان سپاهان اصفهان است.
کد خبر: ۳۳۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 30 November 2016
به گزارش تابناک تبریز، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان، از ساعت 14:15 در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم خواهند رفت.
 
داوران: محسن ترکی – رضا سخندان – یعقوب سخندان – داور چهارم: مهدی مرجان زاده
 

استادیوم بنیان دیزل-ورزشگاه بنیان دیزل-ورزشگاه گسترش فولاد تبریز

یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته دوازدهم را تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان امروز پنجشنبه و از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی آبی های تبریز (بنیان دیزل) برگزار خواهند کرد. دیداری که می تواند عیار واقعی هر دو مربی را عیان سازد.
ویسی با کسب قهرمانی با تیم کم نام و نشان استقلال خوزستان نشان داد که یک مربی تمام عیار و کاربلد است و کمالوند هم با حفظ سهمیه گسترشی ها در لیگ برتر توانایی های خودش را به نمایش گذاشت و اینک روز موعود فرا رسیده تا یک زور آزمایی داغ و جذاب را شاهد باشیم.
گسترش فولاد تبریز که پس از هفته ها قعرنشینی توانسته خود را از بحران خارج کند و سر و سامانی به وضعیت خود دهد، نیاز مبرمی به کسب امتیاز از این دیدار دارد و شاید تک امتیاز این بازی هم برای کادرفنی رضایت بخش باشد چراکه به لطف نتایج بسیار ضعیف دیگر تیم همشهری، آبی ها چندان مورد توجه و نقد کارشناسان قرار نگرفته اند!
گسترش فولاد که تا هفته ی دهم در انتهای جدول جا خوش کرده بود، به لطف تساوی مقابل صبا و بازی درخشان و تک امتیاز بازی با استقلال توانست خود را از بحران خارج کند به هیچ وجه نمی خواهد دوباره آن روزهای سخت را تجربه کند پس  با روحیه و انگیزه مضاعفی آماده تقابل با زردهای اصفهان شده است.
و اما زردهای اصفهان هم، تیمی نیستند که به این سادگی امتیاز از دست دهند و بی شک برای سه امتیاز کامل این دیدار نقشه کشیده اند.
هرچند شاگردان ویسی در این فصل نتوانسته اند به قدرت و صلابت همیشگی دست پیدا کنند ولی بازهم "سپاهان"هستند و می توانند برای هر حریفی خطرناک باشند.
کمالوند می خواهد سپاهان را به نوعی قربانی بلندپروازی های خود سازد و بحران را به طور کامل پشت سر بگذارد و حتی نیم نگاهی هم به پایین جدول و استراس و اضطراب های خاص آن نداشته باشد.
پیروزی در این دیدار می تواند رستگاری را برای تنها تیم خصوصی ایران به ارمغان بیاورد.
 
عادل جعفر موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :