پرسپولیس 1 - ماشین سازی تبریز 0
ماشین سازی در یک دیدار سخت در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تهران شکست خورد.
کد خبر: ۳۳۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 02 December 2016
به گززارش تابناک تبریز، دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل ماشین سازی با 26 امتیاز به صدر رسید.
 


ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادووشوچ، سید‌جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، رامین رضاییان، فرشاد احمد‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، الکساندر پریمیوف و مهدی طارمی.

ترکیب ماشین‌سازی: مانوئل فرناندز، سعید مهدی‌پور، حبیب گردانی، ادسون هنریکو، بهمن کامل، سامان نریمان‌جهان، کاخبر کاکاشویلی، امین قاسمی‌نژاد، احمد امین کامدار، بهرام احمدی و مهرداد بایرامی.
 
وحید امیری در دقیقه 22 این بازی برای پرسپولیسی‌ها موفق به گلزنی شد.
 
 در نیمه نخست ماشین سازی یک بازی سر در گم را ارائه داد و مستقیما توپ را  از دفاع با ارسال توپ های بلند به خط هجومی میرساندند مهاجمان این تیم نمیتوانستند توپ را در اختیار بگیرند.
 
اما در نیمه دوم خطیبی با تعویض هایی که داشت این نیمه را به نام ماشین سازی ثبت کرد و حتی در دقیقه 70 صاحب پنالتی شدند که امین قاسمی این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند. اما با بی دقتی قاسمی پنالتی را به بیرون زد تا خطیبی هفتمین شکست پیاپی را در این فصل تجربه کند.
 
پرسپولیس با این برد 26 امتیازی شد و با توجه به توقف تراکتور به صدر رسید و ماشین نیز با 6 امتیاز کماکان قعر نشین لیگ ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار