گزارش تابناک تبریز از صحن علنی شورای شهر تبریز؛
جلسه ی شورای اسلامی کلانشهرتبریز طبق روال هفته های گذشته امروز یکشنبه 14آبان درساختمان شهرداری تبریز برگزار گردید.
کد خبر: ۳۳۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 04 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، نورمحمد زاده درنطق پیش ازدستور خود با اشاره به فعالیت های قابل توجه شهرداری دراربعین حسینی اظهارداشت،چطور می‌شود برای ارمنستان ویزا وجود ندارد درحالی که برای کربلا ویزا گذاشته شده است وهزینه زیارت بیشترتمام می شود.

گفته ها درعمل دیده نمی شود
 
وی اذعان داشت،شورایی که ادعای شورای جهانشهری تبریز را دارد باید درعمل نیز ازکنارمسائل بزرگ و بین المللی بی تفاوت ردنشود.

زیباسازی درالویت بودجه بندی

نور محمد زاده اضافه کرد،دربودجه بندی سال 96زیباسازی باید درالویت قرار گیرد تاشهر تبریز بیش ازبیش زیباتر شود تا ارامش روانی شادابی برای همشهریان محیا گردد.

شورا اعتماد سازی کند

این عضو شورا اعتماد سازی برای مردم را برای 6ماهه آخر ضروری دانست و افزود، با ارائه گزارش های واقعی و پذیرفتن نقد های واقعی اعتماد سازی باید انجام شود.

خاماچی:پارکبانان مکان اختصاصی معولان را  اجاره میدهند

خاماچی دومین سخنران پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تبریز بود. وی با اشاره به این که باید قانون درهمه جا اجراشود خاطرنشان کرد ، محل اختصاصی معلولان درخیابان ها نباید توسط پارکبانان به مردم عادی اجاره داده شود.
 
کجوار زیر چتر سرطان

خاماچی اذعان داشت ، مردم کجوار ازفضولات پتروشیمی رنج میبرند واین فضولات سرطان زاهستند
 
عدم برنامه ریزی برای 2018آبروی تبریز رامی برد

خاماچی تصریح کرد، درصورتی که برای تبریز 2018برنامه های مناسبی درخصوص شناساندن هویت تاریخی تبریزتدوین واجرایی نشود آبروی تبریزمی رود.
برچسب ها: شورای شهر تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :