پیش بازی استقلال- تراکتور
تیم تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر برای صعود مجدد به صدر جدول محکوم به پیروزی مقابل استقلال تهران است.
کد خبر: ۳۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 08 December 2016

به گزارش تابناک تبریز،درچارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا جمعه 19 آذر استقلال تهران میزبان تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز است.

 جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال تهران – تراکتورسازی تبریز

ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران

 
در حساسترین دیدار هفته سیزدهم فردا قلعه نوعی مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.استقلال تهران که آخرین قهرمانی هایش را مدیون قلعه نوعی است بعد از رفتن ژنرال دیگر نتوانسته نتایج خوب خودرا تکرار کند.در این فصل نیز آن ها با علی منصوریان فراز و نشیب های زیادی را در طول دوازده هفته گذشته از لیگ برتر تجربه کرده اند و در قامت یک مدعی تمام عیار هنوز خودرا نشان نداده اند.
 
استقلال تا اینجای کار با 18 امتیاز و تجربه 2 شکست در رده پنجم قرار گرفته اند. منصوریان خوب میداند که این دیدار از دو نظر حیثیتی است و باید در مقابل تراکتورسازی به برتری برسد.
 
1- تقابل منصوریان و قلعه نوعی
 
منصوریان که خود شاگرد قلعه نوعی است و خودرا مدیون این مربی می داند، در صورت شکست مقابل تراکتور در بین هواداران جایگاه خودرا تا حد زیادی از دست می دهد و دوباره فشارهایی را که به نحوه بازی استقلال و عدم تاکتیک پذیری این تیم را احساس خواهد کرد.
 
2-استقلال تهران در صورت برد میتواند خود را در قامت یک مدعی قهرمانی این فصل معرفی کند اما در صورت شکست باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد.
 
تراکتورسازی تبریز
 
تراکتور این فصل با قلعه نوعی فقط  قهرمانی را می خواد. بی شک نیز تا این جای فصل نتایج خوبی کسب کرده و بدون شکست و با 24 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. رقابت بین تراکتور و پرسپولیس در صدر جدول دیدنی و تنگاتنگ است. این دو تیم دو امتیاز فاصله دارند. نکته مهم دیدار فردا برای قلعه نوعی رویارویی با مهدی رحمتی است.

 قلعه‌نویی در تراکتور سازی فصل گذشته در تهران استقلال را شکست داد و مانع قهرمانی این تیم شد. دیداری که با درگیری مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی منجر به محرومیت کاپیتان استقلال شد. همه منتظرند ببینند رحمتی فردا چه برخوردی با مربی سالهای قبلش خواهد داشت.


 اگر این بازی مساوی شود کاملا به سود پرسپولیس صدرنشین خواهد بود.

 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :