کد خبر: ۳۴۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 11 December 2016
همه می دانند که شخص روحانی نه توانایی روانی برای مقابله با احمدی نژاد در مناظره های تلویزیونی را دارد و نه اینکه عملکرد سیاسی و اقتصادی او آنچنان قوی و کارآمد بوده است که بتواند افکار عمومی را برای انتخاب مجدد وی در  انتخابات سال 96 اقناع نماید.
 
آنچه از ظاهر امر برمی آید این است که عده ای از سیاسیون اتفاقا برای این مساله که روحانی دست پری ندارد می خواهند روی  احمدی نژاد حساب باز کنند. احمدی نژاد چون مسبب همه خرابی ها نام گرفته است تیم رحانی  بازهم نیازمند حضور اوست.
 
روحانی از برجام همان تقریبا هیچ را بدست آورده است و با چرخش ناگهانی امریکا از برجام و متعاقبا نظر ترامپ در مورد رابطه با ایران به نظر می رسد تیم روحانی با بن بست برجام مواجه گردیده اند.
 
البته روزی که احمدی نژاد از حضور در انتخابات نهی شد بسیاری از هواداران سیاسی روحانی و بسیاری از اصلاح طلبان با خوش بینی زاید الوصفی حذف مهم ترین رقیب روحانی در سال 96 را در دل خود جشن گرفته بودند اما تغییر شرایط برجام ناگهان همه چیز را عوض کرد . اکنون آنها شدیدا به یک احمدی نژاد نیازمندند.
 
حال شاید بتوان منصفانه قضاوت نمود خبرهای این چند روزه مبنی براینکه با برخی از مراجع و علما تماس گرفته اند تا از آن طریق به رهبر معظم انقلاب این پیام داده شود که نهی از ورود احمدی نژاد مورد تجدید نظر قرار گیرد نه تنها کار نزدیکان احمدی نژاد نیست بلکه خود احمدی نژاد هم نیامدن را پیروزی سه بر صفر بر روحانی مستاصل در شکست برجام مید اند.
 
حسن ورزی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
همه ملت غير نجومي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :