کد خبر: ۳۴۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 25 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر تبریز فردا دوشنبه به علت آلودگی هوا  در هر نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.
 
 کلیه مدارس تبریز در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد

مدارس کلیه  مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی نواحی پنجگانه تبریز در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می گردد.

امتحانات نهائی سر موعد برگزار خواهد شد.

 امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور سر ساعت مقرر برگزار میشود

 بجز مدارسی که امتحان نهائی برگزار می کنند، کلیه مدارس نواحی پنجگانه شهرستان تبریز در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.
 مدارس استثنائی در کلیه مقاطع تعطیل خواهند بود .

 

 
طبق اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان، در بخش نظرکهریز، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و همچنین کلیه مقاطع مدارس استثنائی در شيفت صبح تعطیل می باشد؛ بقیه مقاطع تحصیلی نیز با یک ساعت تاخیر شروع شده و امتحانات نهائی نیز سر موعد مقرر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر تبریز نیز در نوبت صبح و بعد از ظهر به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شده و مدارس استثنائی نیز در کلیه مقاطع تعطیل خواهند بود.

در شهرستان شبستر و همچنین بخش‌های صوفیان و تسوج، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی در شيفت صبح تعطیل اعلام می‌شود؛ مدارس مقطع متوسطه دوره‌ی دوم نیز با یک ساعت تاخیر شروع شده و امتحانات نهائی سر موعد مقرر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ اخبار مربوط به وضعیت تعطیلی مدارس سایر مناطق نیز به محض وصول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در بخش گوگان نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و همچنین کلیه مقاطع مدارس استثنائی در شيفت صبح تعطیل است؛ امتحانات نهائی سر موعد برگزار شده و امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور نیز در ساعت مقرر برگزار می‌شود.

در شهرستان ورزقان نیز مدارس شیفت صبح در مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل بوده و مدارس مقاطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه دوره ی اول و دوم در مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد؛ همچنین امتحانات نهائی سر موعد برگزار شده و امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور سر ساعت مقرر برگزار می‌شود.

در شهرستان چاراویماق نیز مدارس شیفت صبح در مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل بوده و مدارس مقاطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه دوره ی اول و دوم در مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد؛ همچنین امتحانات نهائی سر موعد برگزار شده و امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور سر ساعت مقرر برگزار می‌شود.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهرام بنازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
بچه های کلاس هفتم و بزرگتر آب شش دارند؟
چرا فرزند بنده باید اولا در هوایی که برای بزرگسالان نیز ناسالم است به مدرسه برود؟
آن هم در روزی که آن قدر برف روی زمین هست که دانشگاه کلاسش را با تاخیر شروع کند ؟آیا سرویس یا تاکسی متوجه میشود که سرنشین داخلش دانش آموز ابتدایی است و نه یکسال و دو سال بزرگتر ؟؟؟
واقعا اگر در تابناک کسی دسترسی به مسولین بانمک اداره بسیار محترم آموزش و پرورش دارد ممنون میشوم این سه سوال را بپرسد که
1-چرا در برف شدید و یخبندان فقط دانش آموزان دبستانی تعطیل میشوند؟ اگر دلایل اینکار حفظ جان و سلامتی کوذکان است که لغزش خودرو و سرما خوردگی و سر خوردن .... شامل همه بچه ها میشود. ایا مشکلات ترافیکی کلان شهر تبریز هنگام یخبندان فقط روی دبستانی ها تاثیر دارد؟
2-چرا در آلودگی هوا با شاخص 170 ، تفاوت در نحوه برخورد این اداره با کودکان 12 و 13 ساله وجود دارد؟ یکسال این همه آدمی را رویین تن میکند؟
3-چرا تعطیلی مدارس تبریز دیر تر از همه شهرستانهای استان اعلام میشود؟
مهدى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
مگه ما هفتما تو بدنمون دستگاه تصفيه كننده ي هوا داريم كه تعطيل نميشيم؟اون موقع ٦روز به بهانه هاي مختلف مدرسه نرفتن!!!
حالا اونو بي خيال وضع بارش هوا هم واس تعطيلي كافي نيست؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
تورو خدا مارو تعطیل کنید دبیرستان دوره اول
Armin Mirzaei
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
فردا دبيرستان ها هم تعطيل هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :