کد خبر: ۳۵۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 02 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، جنگ سوریه از سال 2011آغاز شد و این در حالی بود که قدرتهای منطقه ای آرام آرام به منظور حفظ منافع ملی خود به این صحنه زورآزمائی کشیده شدند.
 
در بدو امر همه نیروها به منظور تثبیت موضع خود و نیز حفظ گروههای مورد حمایت خود در داخل سوریه به این کشور وارد شدند اما سخنان دیروز وزیر دفاع روسیه از ناگفته های این جنگ خانمانسوز پرده برداشت.
 
از آنجائیکه روسها نیز مانند هر کشور دیگری  هدف اولیه خود  از دخالت در سوریه را جلوگیری از فروپاشی این کشور و مبارزه با تروریسم  عنوان می نمودند اما  در عین حال وزارت دفاع این کشور از آزمایش 162 سلاح جدی و یا توسعه یافته در جنگ سوریه خبر می دهد.
 
سرگی شویقو این خبر را در دیدار با مقامات این کشور عنوان کرده و می افزاید  مهمترین این تجهیزات آزمایش شده که به گفته وی با کیفیت و دقت بالا صورت گرفته شامل ادوات زیر میباشد: جنگنده سوخو 34، هلیکوپترهای رزمی میل 28 و کا 52 و موشکهای کروز کالیبر  و  ودیگر تجهیزات.
 
به گفته وزیر فاع روسیه دخالت این کشور در جگ سوریه باعث پاره شدن زنجیره انقلابات مخملی  در خاورمیانه و شمال آفریق شده است و باعث بوجود آمدن  دیدگاههای دیپلماتیک در حل مسایل شده است.
 
18800 سورتی  پرواز  و 7100 حمله هوایی توسط نیروی هوایی روسیه بعنوان بخشی از عملیات جنگی در سوریه اجرا شده است.
این سخنان وزیر دفاع روسیه همانند ادعاهای مخفی امریکایی قابل توجه است که صحنه زورآزمائی جنگی در سوریه تبدیل به میدان آزمایشگاهی ادوات نظامی نیز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار