6آذر 92 نجف قراچورلو بعد از سه سال دوری از جهاد دانشگاهی استان به سمت سرپرستی این واحد منصوب شد.
کد خبر: ۳۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 04 January 2017
به گزارش سرویس علمی تابناک تبریز، 6 آذر 92 نجف قراچورلو بعد از سه سال دوری از جهاد دانشگاهی استان به سمت سرپرستی این واحد  منصوب شد.
 
دکتر قراچورلو  یک  دوره ریاست جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی از سال ۸۶ تا سال ۸۹ را در کارنامه خود داشته است. آمدن مجدد قراچورلو بارقه های امید زیادی را در محافل دانشگاهی روشن نمود. چه اینکه  انتصاب رییس  ادبیات چی سابق این مجموعه انگشت حیرت را به دهان بسیاری از دلسوزان جامعه علمی استان گذاشته بود.
 
احمد فرشبافیان که به محض انتصاب ،با عنایات خاصه دولت مهرورز، فرزند خود و چند تن از دوستان وی را به این مجموعه وارد کرد، موجبات بروز کنتاکت های بسیاری در جامعه علمی جهاد دانشگاهی استان گردیده بود.
 
اما قرا چورلو چرا رفت؟
 
در 28 فروردین سال 95 واحد جهاد دانشگاهی استان به سازمان تبدیل شد  واین وعده پنجمی  بود که قراچورلو به جهاد دانشگاهی داده و  محقق کرده بود. او در سال 86 وعده داده بود که پژوهشکده توسعه برنامه ریزی را بنا گذارد ، وعده  دوم او تبدیل ایسنا به خبرگزاری منطقه ای بود و همچنین ایجاد خبرگزاری قرآنی و عده سوم وی بود وعده چهارو وی تکمیل مرکز درمان ناباروری به عنوان مرکز پیشرفته خدمات پزشکی بود که آنهم محقق شد. اوبه همه این وعده ها عمل نمود و همین مساله سبب شد تا یکی از مدیران برجسته دانشگاهی استان مطرح گردد.
 
اما خبر برکناری او  چندان مورد بی مهری رسانه ها و مسئولین استان قرار گرفت که موجب تعجب است. به نظر می رسد این تغییر هرچند به ضرر جامعه علمی استان خواهد بود اما خود حکایت از برخی بی تدبیری ها در رده های بالای مسئولیتی دارد. لازم است پاسخ داده شود که چرا مدیری علمی و کاردان که در اغلب نهادهای غیر جهاد دانشگاهی به تدبیر و درایت مشهور است این گونه در بی خبری محض برکنار می گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
تابناک استانی اینها رو از کجات در میاری دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمدن مجدد قراچورلو کدام بارقه های امید زیادی را در محافل دانشگاهی روشن نموده بود عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این وعده ها کدومشون محقق شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه اینکه گاف تابناک استانی آذربایجانشرقی بسیار و جهت دار استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :