وزیر نفت در مصاحبه بعد از کلنگ زنی ، به خبرنگاران می گوید :من پروژه هایی را که قبلا کلنگ زنی شده باشند را کلنگ زنی نمی کنم.
کد خبر: ۳۵۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 08 January 2017

عملیات احداث خط لوله انشعاب خط لوله اتیلن ازایستگاه میاندوآب تا پتروشیمی تبریز به طول 154 کیلومتر و با ظرفیت 200 هزار تن در سال، صبح 16 دی ماه  با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و استاندار آذربایجان شرقی و چند ن از نمایندگان استان با انجام مراسم نمادین کلنگ زنی، آغاز شد.
طرحی که به گفته معاون برنامه و بودجه استانداری معادل 4000میلیارد تومان برای استان ارزش افزوده خواهد داشت.
اما همه داستان در این جا ختم نمی شود.
وزیر نفت در مصاحبه بعد از کلنگ زنی ، به خبرنگاران می گوید :من پروژه هایی را که قبلا کلنگ زنی شده باشند را کلنگ زنی نمی کنم.
اما روز بعد از این کلنگ زنی ، برخی از فعالین رسانه ای استان و متعاقب آن محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز در خصوص این که این افتتاح مشمول کلنگ زنی دوباره شده است یا نه تشکیک می نمایند.
ظاهرا این افتتاح چند سال قبل در همین دولت انجام پذیرفته است اما به گفته سعیدی حتی خود وزیر نفت هم از این موضوع باخبر نبوده است.
مساله بسیار جالبی که لازم است مسئولین دولت تدبیر و امید در این خصوص شفا سازی نمایند. چرا که یا وزیر نفت صادقانه سخن نگفته است و یا اینکه از حوزه کاری تحت امر خود چنان بی خبر است که از افتتاح طرحی به این مهمی با خبر نبوده است.

در حال حاضر ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز 370 هزار تن در سال است و پیش بینی می شود خط لوله اتیلن میاندوآب تا پتروشیمی تبریز تا سال 1399به بهره برداری برسد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار