معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سی ام دی ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 09 January 2017
محمدحسن چمیده‌فر اظهار داشت: با توجه به استقبال اصحاب رسانه استان از جشنواره یاد شده، مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه جاری تمدید می‌شود و پس از تاریخ یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌ های خبری فعال در حوزه استان به میمنت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای زمینه‌سازی برای پویایی جامعه رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

مدیر اجرایی سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال در حوزه آذربایجان‌شرقی گفت: این جشنواره با هدف تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات استان برگزار می‌شود.

چمیده‌فر تاکید کرد: برپایی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان پویایی بیشتر رسانه‌ها را رقم می‌زند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که فعالان رسانه استان از این فرصت به دست آمده برای پیام‎رسانی دقیق و افزایش مشارکت آحاد مردم استان بیشترین بهره را ببرند.

سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی در سه بخش حرفه‌ای، ویژه و جنبی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد رسانه‌ای می‌توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار