معاون اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:
کد خبر: ۳۵۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 10 January 2017
اختصاص بودجه ویژه برای حمایت و آماده سازی ورزشکاران در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی
 نشست اعضای استانی ستاد بازی های آسیایی جاکارتا درمحل تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار گردید.نشست اعضای استانی ستاد بازی های آسیایی جاکارتا درمحل تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار گردید.
 
 
نتایج بازی‌های آسیایی تابه امروز قابل نیست

به گزارش تابناک تبریز، ستوده نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد وفات حضرت فاطمه معصومه(س) ورحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی،هدف از برگزاری جلسه را بررسی مشکلات ورزشکاران وپشتییانی وحمایت از ورزشکاران استان می باشد.

وی اضافه کرد، علیرغم حضور پرتعداد ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی اما نتایج قابل توجهی تا به امروز حاصل نشده است.

هیئیت های ورزشی تأمین مالی نیستند

ستوده نژاد اذعان داشت،امسال هئیت های ورزشی تامین مالی مناسب نشده اند و ستاد بازی‌های آسیایی در نظر دارد با حمایت های ویژه مشکلات مالی این هیات های ورزشی را حل کند.

ارزش به علم ورزش

وی اضافه کرد، ورزش به مرحله ای رسیده است که برای پیشرفت خود نیازمند ورود علم تخصصی است و اهمیت به ورود علم ورزش می‌تواند نتایح قابل توجه را در این عرصه به وجود آورد.

امید به زندگی وپارا المپیک

علی کشفیا رئیس هئیت جانبازان و معلولیننیز در این جلسه افزود: ورزش سلامتی روحی و روانی راسبب می شود، در همین راستا بود که پس ازبازی‌های پارالمپیک 2012لندن گفته شد امید به زندگی افزایش یافته است.

مسابقات2018 جاکارتا پیش در آمد 2020توکیو

معاون اداره کل ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد،مسابقات آسیایی پیش درآمدی برمسابقات 2020توکیو است و باید با بهره برداری مناسب از مسابقات آسیایی بتوانیم خیز بزرگی برای 2020توکیو برداریم.
 
در این جلسه آبدار مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، حسن زاده رئیس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، صادقی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و شفیعی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز حضور داشتند.. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :