پیش بازی استقلال خوزستان- تراکتورسازی
تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اولین بازی دور برگشت خود در رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۵۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 11 January 2017

تراکتور پیش به سوی صدر
به گزارش تابناک تبریز، استقلال خوزستان در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تراکتورسازی تبریز است.
 

استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز ساعت 15:30 ورزشگاه غدیر اهواز

احمد صالحی – سعید قاسمی – مهدی شفیعی – جواد رحیم زاده – ناظر: سعید بطحایی

 
 
تراکتورسازی
 
تراکتورسازی تبریز که همراه پرسپولیس صدر جدول را در نیم فصل اول میان خود تقسیم کرده بودن در نهایت با کسب 30 امتیاز به مقام نایب قهرمانی نیم فصل اول دست پیدا کرد. این دو تیم فاصله دو امتیازی با هم دارندو در صورت ناکامی دیگری می توانند گامی مهم در تعیین قهرمانی این فصل ایفا کنند.تراکتور در صورت شکست استقلال خوزستان و همچنین ناکامی پرسپولیس در بازی برابر سایپا می تواند به صدر  جدول رده بندی صعود کنند .
 
تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات نیم فصل یکی از بازیکنان خوب وبازیساز خود را از دست داد.سروش رفیعی که با اتمام مدت سربازی خود بازیکن آزاد اعلام شده بود در نهایت با پرسپولیس تهران به توافق رسید .

در نقطه مقابل نیز از پرسپولیس امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی خود به تراکتورسازی منتقل شدند.

 
 استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که مدافع عنوان قهرمانی است، با مشکلات مالی مواجه بوده و این فصل صلابت و قدرت سال گذشته خود را نداشته و نتایج این تیم نوسانات زیادی را داشته است، با این وجود بازی در اهواز برابر این تیم ساده نیست.

 
تیم استقلال خوزستان نیز با 18 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای دارد. آنها می توانند با 3 امتیاز بازی با تراکتور به رده نهم جدول رده بندی صعود کند اما اگر در این بازی نتیجه ای به غیر از برد برایشان حاصل شود امکان دارد تا دو رده در  جدول سقوط داشته باشند. 
 
  استقلال خوزستان با تغییرات زیادی در نیم فصل رو برو شد به طوری که رحیم زهیوی ، میثم دورقی، عزت الله پورقاز ، سیدجلال عبدی چهار بازیکنی هستند که تا کنون جدایی شان از جمع آبی پوشان خوزستانی قطعی شده است و نفراتی چون آرش افشین، آلویز نانگ، پیمان حشمتی و مصطفی ماهی به جمع این تیم اضافه شدند.
 
دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی تراکتور با نتیجه مساوی 2-2 به اتمام رسید.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار