فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد از کشف 15 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی کشنده خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 11 January 2017
سیاوش علیفام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد  اظهار داشت: برای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ و دریافت خبری مبنی برحمل مواد مخدر جاسازی شده در یک دستگاه تریلی کشنده، شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: تریلی کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف و در بازرسی اولیه مقدار چهار کیلو و 800 گرم تریاک کشف و جهت بازرسی دقیق‌تر به پارکینگ انتقال یافت.

علیفام تصریح کرد: ماموران پس از انتقال تریلی به پارکینگ و در بازرسی دقیق و فنی از آن، مقدار 10 کیلو گرم دیگر تریاک که به طرز ماهرانه درکف تریلی جاسازی شده بود،کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: جمع موادمخدر کشف شده از این تریلی نزدیک به 15 کیلو گرم بوده که راننده خودرو به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی بستان آباد در پایان با اشاره به افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ازهمکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی، کشف جرایم و دستگیری مجرمان قدر دانی و تاکید کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جایجای نقاط شهرستان، افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس هرلحظه ناظر بر اعمال آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار