معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد
معاون فنی و عمرانی شهردارتبریز، از آغاز مراحل اجرایی استادیوم 12 هزار نفری خاوران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 11 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمدحسین اسحقی اظهار داشت: با توجه به تاثیر ورزش در توسعه سلامت جامعه، لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی احساس می‌شود.

وی افزود: یکی از زیرساخت‌های ورزش همگانی در شهرها، استادیوم‌ها هستند که طراحی آنها بر پایه ارتقای توانایی جسمی و روحی انسان و نیز تسهیل روابط اجتماعی و فرهنگی در قالب‌های جمعی مورد توجه قرار دارد؛ به همین دلیل، شهرداری تبریز از سال‌های گذشته  اقدام به  توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای توسعه سلامت جسم و روان شهروندان کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: پروژه استادیوم 12 هزار نفری شهرک خاوران یکی از این پروژه‌ها است که هم‌اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

اسحقی متذکر شد: با ورود ورزشگاه‌های جدید به عرصه ورزشی بدون شک شاهد پویایی و کیفیت بیشتر در رشته‌های مختلف ورزش شهر و  اجرای مسابقات خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در تشریح مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: این پروژه با نمای ترکیبی از کامپوزیت و سنگ طراحی شده و با مساحت تقریبی 33 هزار مترمربع با سیستم سازه‌ای بتنی در محل شهرک خاوران احداث خواهد شد.

وی در اجرای این پروژه به وجود فضای کافی برای جابجایی و راحتی در دسترسی به بخشهای مختلف استادیوم تاکید و خاطرنشان کرد: دسترسی راحت برای ورود و خروج به استادیوم و رفتن به قسمت‌های مختلف آن همچون جایگاه تماشاگران، سرویس بهداشتی، بوفه‌ها و سایر قسمت‌ها، تأثیر مثبتی بر روی بهره بردن تماشاگران از حضور در استادیوم دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار، در بیان دیگر بخش‌های پروژه نیز، اضافه کرد: بخش اداری و ورزش‌های جنبی این پروژه در سه طبقه سازه‌ای اجرا می‌شود که طبقه همکف شامل فضاهایی از جمله اسکواش، بوکس، شمشیر بازی، سالن کشتی، سالن وزنه‌برداری، سالن بدن‌سازی و بخش‌های جداگانه برای خدمات‌رسانی به بازیکنان تیم‌ها است.

اسحقی اضافه کرد: طبقه اول هم شامل اتاق مفسر ورزشی، اتاق فیلمبرداری و استودیوی تلویزیونی است و طبقه دوم نیز به جایگاه ویژه اختصاص دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار