بازیکن تیم امید نفت تهران همچنان در حالت کما به سر می برد و تلاش ها برای بازگرداندن او ادامه دارد.
کد خبر: ۳۵۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 11 January 2017

 امیرحسین مرادی، بازیکن تیم امید نفت چندی پیش دچار گازگرفتگی شد و همچنان در بیمارستان بستری است و این در حالی است که از سطح هوشیاری برخوردار نیست و در کما به سر می برد.


امید مرادی، برادر این بازیکن در خصوص آخرین وضعیت او گفت: «متاسفانه هنوز برادرم از سطح هوشیاری پایینی برخوردار است. ابتدا که امیرحسین به دلیل گازگرفتگی در بیمارستان بستری شد سطح هوشیاری وی 5 اعلام شد و هم اکنون سطح هوشیاری وی بین 8 و 9 در حال نوسان است. پس از دو سه روز، دستگاه دیالیز و تنفس مصنوعی از وی برداشته شد و تیم پزشکی بیمارستان پس از جلساتی که داشتند تصمیمات جدیدی گرفتند. داروهای جدیدی برای امیرحسین تجویز شد که به گفته پزشکان تاثیر این داروها پس از دو تا سه روز مشخص خواهد شد. پزشکان چندان امیدوار نیستند اما پزشک اصلی ما را امیدوار کرده است.»


وی با تشکر از مسئولان نفت و ورزش که در این مدت با حضور در بیمارستان از او حمایت کرده اند گفت: «از جامعه فوتبال نهایت تشکر و سپاس را دارم. مسئولان آکادمی و تیم‌های پایه نفت تهران تقریبا هر روز به ملاقات امیرحسین می‌آیند و پیگیر وضعیت وی هستند و همچنین از مدیریت باشگاه، آقای شهریاری و مالک باشگاه سپاسگزارم که پیگیر وضعیت امیرحسین بوده و آمادگی خود را برای امورات درمانی وی ابراز داشته‌اند. همچنین جا دارد از وزیر محترم ورزش، دکتر سلطانی‌فر نهایت سپاس را داشته باشم که پیگیر وضعیت یک بازیکن جوان بوده اند.»


مرادی در خصوص دلیل اتفاق رخ داده برای برادرش گفت: «ما ساکن اندیشه هستیم و برادرم به همراه دوستش راهی شهریار شده بود و شب را در منزل یکی از دوستانش خوابیده بود. به علت گاز گرفتگی، دوست امیرحسین، که بازیکن تیم صنعت سپاهان بوده درگذشت و امیرحسین نیز در بیمارستان بستری است. به هرحال امیرحسین تقریبا در حالت کما به سر می‌برد و امیدواریم با دعای خالصانه و خیر مردم و تلاش پزشکان وضعیت وی بهبود یابد. برادرم را برادر خود بدانید و برای شفایش دعا کنید.»/ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :